Uitspraak in de zaak Rob Elens, hoe zit het echt? | Juridisch Coronajournaal

• zondag 18 december 2022
  •  Op 18 november deed de tuchtrechter uitspraak in de zaak tegen huisarts Rob Elens

Uitspraak in de zaak Rob Elens, hoe zit het echt? | Juridisch Coronajournaal

Op 18 november deed de tuchtrechter uitspraak in de zaak tegen huisarts Rob Elens. De Inspectie verweet Elens ondermeer dat hij in januari en februari 2021 strijd met de wet aan coronapatiënten hydroxychloroquinen ivermectine had voorgeschreven. De tuchtrechter vond echter dat de huisarts bij het voorschrijven niet de wet heeft geschonden. De commentaren in de alternatieve media waren juichend. Nu zou het artsen voortaan vrij staan zijn om corona patiënten te helpen met hydroxychloroquine en ivermectin.

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video’s? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast!