In Japan breekt de dam en spreken professoren zich uit

• donderdag 29 december 2022
  •  Geen speelgoed of proefkonijnen

Robin de Boer 29-12-2022

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 02:07

In Japan wordt onderzocht hoe de experimentele coronavaccins kunnen leiden tot sterfte en ernstige bijwerkingen. Professor Masataka Nagao van de Universiteit van Hiroshima laat weten dat de lichamen van mensen die zijn overleden na vaccinatie abnormaal warm waren, tot meer dan 40 graden.

Het onderzoeksteam van Nagao ontdekte dat het immuunsysteem van gevaccineerde patiƫnten aanzienlijk was verstoord, met ontstekingen tot gevolg. Dit zou kunnen verklaren waarom de lichamen zo warm waren op het moment van overlijden.

Professor Shigetoshi Sano van de Kochi-universiteit ontdekte spike-eiwit op de plek van huidletsel en andere huidproblemen bij patiƫnten die gevaccineerd waren.

(Video verwijderd? Klik hier...)

Misschien moet ik dit niet zeggen

Sano vertelde aan verslaggevers dat het spike-eiwit het immuunsysteem onderdrukt en dat als gevolg daarvan het herpesvirus gereactiveerd kan worden. Daarnaast kan het spike-eiwit bloedproppen veroorzaken, zei hij.

“Misschien moet ik dit niet zeggen, maar gevaccineerde mensen hebben meer kans om corona te krijgen dan ongevaccineerde mensen,” zei professor Sano.

(Video verwijderd? Klik hier...)

Geen speelgoed of proefkonijnen

Eerder hielden nabestaanden van mensen die zijn gestorven na coronavaccinatie en artsen een persconferentie in Japan. Een man wiens vrouw is gestorven na het vaccin vroeg aan het ministerie van Volksgezondheid: “Hoeveel mensen gaan jullie nog vermoorden? Wij zijn geen speelgoed of proefkonijnen.”

“Ik weet dat de meesten van jullie niet gevaccineerd zijn,” zei de weduwnaar tegen functionarissen van het ministerie. “Jullie hebben gezegd dat jullie gevaccineerd zijn, maar ik heb gehoord dat slechts 10 procent gevaccineerd is.”

Tijdens de persconferentie bekritiseerde emeritus hoogleraar Masanori Fukushima van de Universiteit van Kyoto het ministerie van Volksgezondheid omdat het weigerde het vaccinatieprogramma op te schorten.