Het blckbx Late Night jaaroverzicht 2022: Sluit het jaar feestelijk af met blckbx

• maandag 26 december 2022
  •  Lachen, gieren en brullen om de waanzin.

26-12-2022

In een studio stampvol met oliebollen en kritische burgers praat Flavio Pasquino een heerlijke avond aan elkaar. Lachen, gieren en brullen om de waanzin. Bekijk nu deze knaller en geef jezelf een moraal-booster!

Vanachter de desk worden redacteuren David Boerstra en Bas Reijnierse en onderzoeksjournalist Daan de Wit bestookt met de meest bizarre en spraakmakende mediamomenten van het afgelopen jaar. Die top 10 van gekste gebeurtenissen is mede samengesteld met hulp van de blckbx-kijkers! En in een heuse late night show mag ook een quiz natuurlijk niet ontbreken.

Maar we zijn niet vergeten dat 2022 voor veel mensen een heel zwaar jaar was. Daarom vroegen we de blckbx-community wie er een steuntje in de rug kon gebruiken. In deze speciale uitzending trekt verslaggever Erwin Taams het land in om iemand te verblijden met dat welgemeende hart onder de riem, waarbij een traan wordt afgewisseld met een lach.

Bekijk nu deze opkikker en sluit het jaar ook af met een grijns van oor tot oor!

blckbx