GEHEIM CDC-VERSLAG: Sinds de start van Operatie Warp Speed zijn ten minste 1,1 miljoen Amerikanen “plotseling gestorven”

• maandag 5 december 2022
  • Categorie: , ,
  •  De Amerikaanse Centers for Disease Control and Prevention (CDC) heeft in stilte bevestigd dat ten minste 1,1 miljoen Amerikanen “plotseling zijn gestorven” sinds de introductie van “vaccins” tegen het coronavirus in het kader van Operation Warp Speed.

5-12-2022

Sinds de Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA) een noodvergunning (EUA) verleende voor de injecties, zijn in totaal meer dan zes miljoen Amerikanen gestorven. Hiervan worden 1.106.079 sterfgevallen beschouwd als “oversterfte”, gebaseerd op het vijfjarig gemiddelde van 2015 tot 2019, schrijft Ethan Huff.

Andere overheidsgegevens bevestigen dat de sterftecijfers per 100.000 mensen het hoogst zijn onder de “volledig gevaccineerde” bevolking, wat suggereert dat covid-injecties de oorzaak zijn van al deze oversterfte.

We moeten de Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling (OEC) bedanken voor al deze gegevens, die het werk doet dat het CDC en de FDA weigeren te doen, door het publiek daadwerkelijk alles te vertellen.

De OEC, een intergouvernementele organisatie met 38 lidstaten, werd in 1961 opgericht om “de economische vooruitgang en de wereldhandel te stimuleren.” Een deel van wat de groep doet is gegevens verzamelen en extrapoleren in een gemakkelijk te verteren formaat.

Mensen begonnen echt te sterven NADAT de injecties werden vrijgegeven, niet ervoor

Tot nu toe is er bij elke week in 2022 een aanzienlijk en merkbaar aantal oversterftegevallen te zien: de CDC heeft rapporten over covid-injecties met verwondingen en sterfgevallen verwijderd uit het Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS).

“Dit betekent dat er in week 38 van 2022 1.700 meer Amerikanen zijn overleden dan in week 38 van 2020, ondanks het feit dat er in deze periode een enorme golf van vermeende Covid-19-doden is geweest,” meldt The Exposé over wat de gegevens laten zien.

Anders gezegd, er zijn meer sterfgevallen na de prik dan vóór de priktijdsperiode, toen de media en de regering iedereen bang maakten voor “covid”. De echte bedreiging blijken de injecties te zijn.

“Maar dat is niet het ergste,” voegt The Exposé eraan toe. “Want de officiële cijfers van de CDC onthullen dat 2021 een recordjaar was voor sterfgevallen in de hele VS, waarbij het land meer dan 100.000 meer sterfgevallen registreerde dan in 2020, vóór de uitrol van de experimentele Covid-19 injecties.”

Uit de officiële cijfers van de CDC blijkt dat in 2021 meer dan 101.000 extra mensen stierven nadat Operation Warp Speed in volle gang was, vergeleken met in 2020 toen de injecties nog niet waren losgelaten.

“De eerste Covid-19 injectie werd in de VS toegediend op 14 december 2020, en volgens de in stilte gepubliceerde cijfers van het CDC verloren 6.090.716 Amerikanen helaas hun leven na deze datum tot en met week 38 van 2022,” aldus The Exposé.

Als de covid-injecties echt werden gelanceerd om “levens te redden”, dan is dat zeker niet gelukt. Meer mensen stierven door de injecties, die, als ze nooit waren vrijgegeven, in feite levens hadden gered.

“Ik las onlangs dat er wereldwijd meer dan 75 miljoen mensen zijn overleden,” schreef een commentator. “Koppel dat aan hun verlies van regeneratie, evenals de onvruchtbaarheid van mannen en vrouwen, en dit wordt een massa-uitsterving.”

Een ander reageerde dat het werkelijke cijfer, volgens BizNews, 0.75 miljoen, of 750.000, extra sterfgevallen wereldwijd is in 2022.

“De wereldwijde oversterfte is nu groter dan tijdens de Tweede Wereldoorlog,” schreef iemand anders, insinuerend dat de covid-prik sterfgevallen deel uitmaken van een lopende WWIII massale ontvolkingscampagne.

Dr. Eli David liet op Twitter weten dat in Israël in 2020 zogenaamd een “eens in de eeuw pandemie” was zonder beschikbare vaccins, maar dat de totale sterfte in 2021 en 2022 veel hoger was nadat de injecties waren losgelaten.

Copyright © 2022 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Volg Frontnieuws op Telegram