Filmpje! Marcel de Graaff (FVD): 'EU-bureaucraten eisen censuur maar verhullen eigen corruptie. Ze moeten vervolgd worden!'

• zondag 18 december 2022
  • Categorie: , ,
  •  De Nederlandse Europarlementariër Marcel de Graaff heeft keihard uitgehaald naar de corrupte EU.

Nieuwsredactie DDS 18-12-2022

Dat deed hij in het hol van de leeuw: het Europees Parlement. "De Europese Commissie en Europees Parlement stoppen hun leugens, verkiezingsfraude, omkoperij en corruptie in de doofpot en maken zich hard voor censuur op social media, al deze lieden moeten gearresteerd en veroordeeld worden," aldus de FVD'er.

Het gebeurt niet zo heel vaak dat er mensen zijn met de moed om de harde waarheid te vertellen in de EU, maar gelukkig hebben wij Nederlanders een parlementariër voor wie dat wél geldt: Marcel de Graaff van Forum voor Democratie. Onlangs is hij weer eens goed losgegaan op de corrupte wannabe dictators van Brussel. En niet alleen van die autocraten, maar ook van sociale media-topmensen die hun macht de afgelopen jaren steevast hebben misbruikt. Kijk maar:

"De Twittertop verhulde de corruptie van de Biden-familie vlak voor de presidentsverkiezingen." Daarop stelde hij dat recent onderzoek de geldstromen van de Open Society Foundation naar de EU heeft onthuld; geldstromen en acties die volgens De Graaff "bedoeld zijn om verkiezingen te ondermijnen" in de Europese Unie. "Emails tonen aan dat het World Economic Forum de Nederlandse regering opdraagt de WEF-agenda uit te voeren zonder dat het parlement of de kiezer hiervan wisten. Qatar kocht leden van het Europees Parlement om. Ursula von der Leyen verbergt nog steeds de communicatie met Pfizer over de Covid-nepvaccins."

Steun DDS op BackMe: alleen via uw maandelijks of eenmalige gift kunnen we de website draaiende houden en het mediakartel aanpakken. Deze steun is keihard nodig in deze zware economische tijden.

En hij was nog niet klaar. "Het moet verborgen worden dat de US achter de aanslag op de gasleidingen van Rusland naar Duitsland zat. De burgers betalen de prijs voor deze oorlog en corruptie, en dus moeten de burgers de leugens blijven geloven," ging hij verder. "De Europese Commissie en het Europees Parlement stoppen hun leugens, verkiezingsfraude, omkoperij in de doofpot en maken zich hard voor censuur op social media."

"Al deze lieden moeten gearresteerd en veroordeeld worden," sloot hij zijn inbreng af.

Een oproep van de redactie: door de coronacrisis heeft DDS het, net als veel andere websites, ontzettend lastig. Wij willen alles gratis leesbaar houden voor iedereen, waardoor we voor onze inkomsten afhankelijk zijn van reclame. Maar bedrijven hebben financiële zorgen, en hebben dus niet veel te makken. Daar merken wij de gevolgen ook van. Vandaar onze oproep aan u, onze lezers: steun ons alsjeblieft! Via het betrouwbare Nederlandse BackMe-systeem kunt u maandelijks óf eenmalig doneren. Doe dat alstublieft, en help DDS in de lucht te blijven!
    DDS