Chaos tijdens debat mondkapjesdeal: ‘Ik voel me geschoffeerd!’

• donderdag 22 december 2022
  •  Het debat omtrent de mondkapjesdeal loopt uit op een chaos.

22-12-2022

Het debat omtrent de mondkapjesdeal loopt uit op een chaos. Het gaat mis bij een stemming om minister Hugo de Jonge bij het debat te betrekken. In de eerste instantie was hier een meerderheid voor, later niet meer. Verschillende Kamerleden uit de oppositie besluiten uit het debat weg te lopen.

Abonneer je hier gratis: http://bit.ly/AbonneerTelegraaf Bij De Telegraaf vind je het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Je krijgt alles te weten op het gebied van entertainment, misdaad, geld, verkeer en royalty. Ook delen wij de meest opmerkelijke video's die je niet gemist moet hebben. Wil je meer (exclusieve) video's? Meld je dan hier aan voor onze video-nieuwsbrief: https://telegraaf.nl/videoupdate Bekijk voor al het laatste sportnieuws het kanaal van Telesport: https://www.youtube.com/channel/UCURS... Meer van De Telegraaf? Volg ons op: Website: https://www.telegraaf.nl/ Facebook: https://www.facebook.com/telegraaf/ Instagram: https://www.instagram.com/telegraaf.nl/ Twitter: https://twitter.com/telegraaf

______________________________________________________________________________

Omroep PowNed

Een poppenkast geeft precies weer waar het er tegenwoordig aan schort.
    Debat is niet meer mogelijk want de Regeringspartijen, aangevuld met PvdA, GL en Volt vormen 1 gesloten front en of het nu wel of niet geoorloofd is of Democratisch, het maakt allemaal niets uit, Rutte en Kaag bepalen alles en doen net zoals Rutte in Brussel gewoon is, ze tekenen bij het kruisje. Een eigen mening is niet meer geoorloofd, de wensen van de kiezers respecteren is allang een sprookje geworden.