Reactie oerwoudgeluiden even hypocriet als milieubeleid

• zaterdag 5 november 2022
  • Categorie: , , , , ,
  • Ricardo Moniz haalde zijn voetbalteam van het veld na oerwoudgeluiden op de momenten dat een donkere speler aan de bal was.

5-11-2022

Een prachtig statement en erg gedurfd. Nog geen trainer voor hem had het lef om de elf eigen spelers naar de kleedkamer te halen.
    Uiteraard zouden alle zichzelf respecterende trainers op hoog niveau laaiend enthousiast en vol bewondering aangeven zijn voorbeeld in vergelijkbare situaties te volgen. Uiteraard zouden alle nationale voetbalbonden, de UEFA en de FIFA applaudisserend met het voorstel moeten komen een standbeeld voor Ricardo op te richten.

Maar wat gebeurt? De Hongaarse bond waaronder Ricardo’s club Zalaegerszegi valt en uitkomt gaat schaamteloos de trainer voor een maand schorsen. Een hypocriete en fascistische uiting van een gebrek aan menselijkheid. En dit nazi-gedrag wordt niet massaal afgestraft. Waarom geen statement van onze altijd correcte KNVB dat we niet meer tegen Hongarije en Hongaarse ploegen willen spelen.
    Waarom niet alle Europese toptrainers op hun achterste benen en in de bres voor Moniz?
    Slappe happen die de eigen carrières koesteren en lafbekkig alle smoelwerken afweren. Waar zijn Sylvana Simons en Akwasi als we ze nodig hebben?

Intussen vaardigt onze grootste sportbond schaamteloos een nationaal team af naar Qatar. Door dat vol overtuiging en kritiekloos te faciliteren, valt het racisme bevorderende gedrag van de Hongaren in het niet. Nee, dan liever massaal en gretig uitgedragen door de slaafse en kritiekloze media, de aanvoerder van Feyenoord, Orkun Kökçü onder de voetbalmat schoffelen, omdat hij een lullig bandje niet als aanvoerder wenste te dragen. Zijn argumenten tellen niet, empathie en tolerantie waren even zoek. Hij werd uitgebreid, van links naar rechts en omgekeerd de les gelezen in een land dat zich democratisch voordoet, tolerantie suggereert en trots is op een zich op een hellend vlak bevindende vrijheid van meningsuiting. Waar waren die o zo geëngageerde woke-fanaten die iedereen uit de regenboogkasten willen knuppelen? Ze waren er niet om een aanvoerder bij te staan toen hij onder vuur lag nadat hij gewetensbezwaren uitte. Is woke dan alleen maar selectief sektarisch activistisch met behoorlijke oogkleppen op?

Laten we ook maar stoppen met idiote acties als black lives matter. Immers: all lives matter! Ja toch? Niet dan? Daar vallen ook alle lhbtat/mz idioterieën onder. Als we niet voor 100% achter Ricardo gaan staan, moeten we zeker stoppen met de anti-Zwarte Piet waanzin. ZP is een begrip bij de kleintjes, een aardige vrolijke vrijgevige kindervriend. Ooit van de kids oerwoudgeluiden rond 5 dec. gehoord? Er is voor deze geschminkte mensen alleen maar waardering. Veel boeken en liedjes met ZP erin hoeven dan ook niet op de brandstapel. Is actief anti-ZP zijn niet hetzelfde als oerwoudgeluiden, maar dan in gedachten? Of denk ik niet in de juiste moderne elitaire modus? Hebben blanken ooit moord en brand geschreeuwd dat Sinterklaas wit is? Historisch heeft hij heel wat leugens en meermalen grensoverschrijdend gedrag op zijn kerfstaf verzameld. Kom ik voor 5 dec. op terug!

Laat ik intussen eens voluit anti-Vollenbroek denken. De man zal ongetwijfeld rijk aan kennis zijn en wettelijk gelijk hebben. Want Nederlandse vakinhoudelijke onbenullen in Den Haag zullen zeker en vast diverse gaten in onze wetgeving hebben geschoten, terwijl de Nederlandse grondwet voor het grootste deel in Brussel is weggelegd. Daardoor moeten we ons als nettobetaler ook nog eens conformeren aan vaak idiote EU-regels.
    Wanneer doet een Nederlandse minister eindelijk eens wat goeds en haalt alle politieke minkukels met hun slaafse aanhang à la Ricardo van het Brusselse speelveld? Wij worden gedicteerd door de EU en daarnaast geterroriseerd door een, er als een oeroude alien uitziende milieufreak, gelijk een NSB’er verraden en uitgeleverd aan die nooit gekozen EU-gangsterelite.
    Schiphol en Tata Steel worden gespaard. Rutte had een lijstje dat niet bestond en het o zo “onafhankelijke” overheidsinstituut RIVM verrekende zich voor de tweede maal om de Franz Zimmermanschen, 66 en alle Zweedse Greten maar te behagen. Het enge ras der psychopaten breidt zich zienderogend met rasse schreden uit.

Intussen gaan de VS, Rusland, China, India en tientallen andere landen milieutechnisch hun goddeloze gang, vliegen milieufanaten in het belang van het milieu de wereld tig malen rond. Nee, wij moeten zo nodig de wereld redden en hopen dat er geen stikstof en CO2 over komt waaien uit België, Duitsland of van over de Noordzee uit Engeland. We worden pas een beetje geloofwaardig als we Oranje (ook al een hypocriete benaming) verbieden op het vliegtuig richting Qatar te gaan. Dan hoeven ook een aantal ministers zich niet in allerhande kronkels te wringen en kan Willem de Laatste gewoon bij ‘zijn volk’ blijven.

Hypocrisie tiert welig, het verstandelijk vermogen van de meute staat onder water en we zijn met graagte bereid medemensen te terroriseren of te verraden. Stop. Stop eens met heel veel en denk. Denk niet na, maar denk zelf.

Rients HofstraPluchen Revolutie