Klokkenluider Huig Plug ontdekt dat 't OM & Haagse Gerechtshof 'n gezamenlijke administratie hebben!

• dinsdag 15 november 2022
  • Op donderdag 24 november 2022 gaat het Haagse Gerechtshof het hoger beroep van klokkenluider Huig Plug behandelen.

14-11-2022

Huig leverde vandaag (maandag 14/11/22) 74 producties in die zijn zaak ondersteunen, tijdens zijn voorbereidende werkzaamheden ontdekte hij dat het Openbaar Ministerie en het Haagse gerechtshof een GEZAMENLIJKE ADMINISTRATIE hebben! Dit is bizar en zeer ongewenst, het OM probeert Huig te vernietigen (zij fraudeerden zelfs) en het Hof moet een strafzaak tegen Huig opnieuw behandelen/onderzoeken.

Huig heeft Rutte en de Jonge nooit bedreigd, Huig had deze beide heren al talloze keren ingelicht over een giga-corruptieschandaal bij Justitie en VWS.
    Op 24/11/21 is het precies 1 jaar geleden dat Huig tot 6 weken netto gevangenisstraf werd veroordeeld wegens het plaatsen van een meme/plaatje (dat hij overigens na 20 minuten had verwijderd). Officier van Justitie Evert Jan van Drongelen had vorig jaar een knotsgek POLITIEK dossier samengesteld: meer dan 25% van het dossier bestond uit appjes tussen Plug & de kamerleden Van Houwelingen (FvD) en Markuszower (PVV) , en hoe zit het nou tussen Huig & pvdd-fractievoorzitter Esther Ouwehand? https://standbeelden.vanderkrogt.net/... Sculptuur van een mensfiguur die een last in zijn armen draagt. De naam "tOM" staat op een van de linten/takken die uit de last steekt. Op de verzonken sokkel staat de tekst:

de waarheid is op weg en niets zal haar tegenhouden, emile zola

Huig Plug