Kamer krijgt GEEN GRIP op analytische Ralf Dekker | FVD

• zaterdag 12 november 2022
  •  Jullie obsessie brengt Nederland in gevaar

9-11-2022

Word lid: https://fvd.nl/wordlid ► NIEUWSBRIEF: https://www.fvd.nl/nu ► TELEGRAM: https://t.me/FVDNL ► FACEBOOK: https://facebook.com/forumvoordemocratie ► INSTAGRAM: https://www.instagram.com/fvdnl/ ► TWITTER: https://twitter.com/fvdemocratie ► TIKTOK: https://www.tiktok.com/@forumvdemocra... ► BITCHUTE: https://www.bitchute.com/channel/fvdnl ► GAB: https://gab.com/fvdnl ► WEBSITE: https://fvd.nl​​​​​​​​​​​ ☻ SUBSCRIBE NU: http://bit.ly/2tjUcZk​​​​​​

Forum voor Democratie

Wat een afgrijselijke tenenkrommende en domme vragen worden er gesteld door de slinkse rattenkliek. Het enige doel van al deze narcistische vragenstellers is alleen maar om Ralf Dekker af te branden. Het wordt nu echt tijd om al deze nitwits die nog nooit echt gewerkt hebben een poosje achter een vuilniswagen te laten werken.
    Het land gaat naar de klote en het enige wat deze idioten doen is de beste partij van NL af te branden met non-argumenten en op de man spelen. Sluiten die 2e slaapkamer als er alleen maar over dit soort onzin gesproken wordt.

Petje af voor Ralf Dekker, een man die de geschiedenis kent aangaande de recentelijke ontwikkelingen in het oosten van Europa.Daardoor geen enkele vraag onbeantwoordt laat. Klasse!!