• dinsdag 8 november 2022
  • Categorie: , ,
  • Mark Rutte moet VVD fractie overtuigen om achter de Asielwet te staan.

Frits Bosch 8-11-2022

-Frits Bosch- 'Laat Denemarken ons voorbeeld zijn'

Mark Rutte moet VVD fractie overtuigen om achter de Asielwet te staan. Nederland loopt aan alle kanten vast. Om zaken toch gedaan te krijgen moet steeds meer dwang en uitsluiting plaatsvinden. Nederland neigt naar totalitarisme.

De grote variabele is de massa immigratie waar maar geen einde aan wil komen. Gaan we eindelijk een voorbeeld nemen aan Denemarken? Dat land is een stukje groter dan Nederland, maar met minder dat eenderde van het inwoneraantal. De linkse Sociaal Democratische Partij van premier Mette Fredriksen is zojuist herkozen. Een belangrijke pijler onder haar beleid is het zero immigratie beleid. Ze heeft daarmee het conservatieve blok wederom de wind uit de zeilen genomen.

Het Vluchtelingenverdrag kent z’n grenzen wat de Denen betreft. Fredriksen volgt wat de Deense bevolking wil, geen immigratie. Anti immigratie is niet links of rechts. De ervaring met immigranten valt de Denen tegen, dus basta verder. In Nederland heeft de immigratie steeds grotere proporties aangenomen. Waardoor? Ik houd het op de ‘koopman en dominee’. De koopman wil goedkope arbeidskrachten, de gastarbeiders. De dominee gaat voor empathie, ‘human kindness is overflowing’.

Denemarken is een leefbaar land. Nederland wordt onleefbaar. Neem eens de trein van Eindhoven, naar Tilburg, Breda, Rotterdam, Den Haag, Leiden, Amsterdam. Wat zie je? Distributiecentra, kantoren, woningen, files, windturbines, zonneparken. Vol, vol, vol. Lelijk, lelijk, lelijk.18 miljoen inwoners is waanzin. Het ooit zo fraaie landschap is verkloot. Dáááág natuur. Dááááág Nederland. Dit komt nooit meer goed.

Frits Bosch, auteur van “Risico als obsessie”, “Dat is het risico”, “Wereld op een keerpunt” “Onbehagen bij de elite”, “Schaft ook Nederland zich af?” en “Feminisme op de werkvloer”.

DDS