Denk niet na, denk zelf!,

• dinsdag 1 november 2022
  • Categorie:
  • Velen denken nog veel te veel zoals de elite wil dat je gaat denken. Dat noem ik: ná-denken. Door zelf te denken prik je heel vaak door de vele leugens heen.

Rients Hofstra 1-11-2022

Drie voorbeelden:

-1- Arib wordt ‘weggewerkt’ na slechts 2 anonieme brieven. Arib zit/zat ca 24 jaar in de Kamer, was jarenlang Kamervoorzitter en is kort geleden benoemd tot voorzitter van een commissie die een onderzoek naar het coronabeleid van de overheid zou opstarten. Bestaat toeval? Denk dus niet na, denk zelf!

-2- Zes Amsterdamse oppositiepartijen willen tekst en uitleg over de inzet van ‘undercover’ ambtenaren door de gemeente. Uit een e-mail uit 2015 blijkt dat ambtenaren zijn ingezet om als ‘gewone’ burgers bepaalde processen te beïnvloeden, in dit geval ging het over een nieuw erfpachtstelsel, wat de gemeente onwelgevallig was, maar waar veel belangstelling voor was bij Amsterdamse inwoners. Hoe lang gebeurt dit al, hoe vaak en met welke resultaten? Denk daarom niet na, denk zelf!

-3- De Russen komen, dus moet het leger behoorlijk op de schop. Maar in dezelfde media wordt trots gemeld dat die dappere Oekraïense militairen de Russen een halt toeroepen en die Russische barbaren klap na klap geven. En de massa gelooft kritiekloos beide elkaar tegensprekende berichten klakkeloos, ze denken ná i.p.v. zelf.

Ben je bedreigend dan wordt met een om(tzigt)weg gewerkt aan een ‘functie elders’. Wordt een burgerinitiatief succesvol, dan organiseert de overheid -gelijk de romeo’s bij demonstraties- tegenkrachten. Alom mollen, trollen of controlled opposition-bedriegers. Beide onder het mom van democratie. En internationaal maakt de msm er, in navolging van de corona-idioterie en de klimaat-waanzin, over Oekraïne ook nog eens een herleidbare desastreuze puinhoop van. Denk zelf, denk eens verder.

Rients HofstraPluchen Revolutie

2 anonieme brieven, is NIET anoniem , men weet dat er 2 zijn

Des te meer prikken en boosters, des te meer ontbreekt het bij die mensen om zelf na te denken.