Wat beweegt Rusland? – Max von Kreyfelt en Marie Therese ter Haar

• dinsdag 11 oktober 2022
  •  .....wie is nou werkelijk in oorlog met wie?

Wat beweegt Rusland? – Max von Kreyfelt en Marie Therese ter Haar

Marie Therese ter Haar heeft met haar Rusland en Oost-Europa Academie h_é_t kennisinstituut dat niet onder controle staat van politiek toezicht. De beeldvorming met betrekking tot de oorlog van Rusland, die de Westerse media en politici over de burgers uitstorten, is propagandistisch eenzijdig en zeer beperkt. Want, wie is nou werkelijk in oorlog met wie? Wie zijn de belanghebbende partijen en wie zijn de slachtoffers?

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video’s? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast!

Registreren

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox?

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video’s? Klik hierboven dan op Abonneren!

Café Weltschmerz.