Voorzitter Jan Anthonie Bruijn ontneemt Marjolein Faber het woord tijdens APB22 - Eerste Kamer

• dinsdag 18 oktober 2022
  •  'Nu gaat u echt te ver'

18-10-2022

Tijdens de Algemene Politieke Beschouwingen wordt het woord van Marjolein Faber, PVV-fractieleider in de Eerste Kamer, ontnomen door senaatsvoorzitter Jan Anthonie Bruijn. Abonneer je hier gratis: http://bit.ly/AbonneerTelegraaf Bij De Telegraaf vind je het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Je krijgt alles te weten op het gebied van entertainment, misdaad, geld, verkeer en royalty. Ook delen wij de meest opmerkelijke video's die je niet gemist moet hebben. Wil je meer (exclusieve) video's? Meld je dan hier aan voor onze video-nieuwsbrief: https://telegraaf.nl/videoupdate Bekijk voor al het laatste sportnieuws het kanaal van Telesport: https://www.youtube.com/channel/UCURS... Meer van De Telegraaf? Volg ons op: Website: https://www.telegraaf.nl/ Facebook: https://www.facebook.com/telegraaf/ Instagram: https://www.instagram.com/telegraaf.nl/ Twitter: https://twitter.com/telegraaf