ING wijst met andere banken Viruswaarheid de deur | Juridisch Journaal

• dinsdag 25 oktober 2022
  • Een samenvatting rechtszaak bodemprocedure.

25-10-2022

Volgende week zijn Jeroen en Willem er weer met een gewone aflevering van het juridische journaal. Voor deze week, een samenvatting rechtszaak bodemprocedure. - Deze video is geproduceerd door Potkaars. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen. Waardeer je onze video's? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast! https://cafeweltschmerz.nl/register/ Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox? https://cafeweltschmerz.nl/nieuwsbrief/ Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!

Cafe Weltschmerz

In maart zijn er verkiezingen en als de PVV, FvD, groep van Haga en misschien Ja21 geen meerderheid behalen is het gedaan, voor zover er nog wat van over is, met onze democratie.
    Veel mensen hebben geen benul van wat er over ze heen gaat komen en ze weigeren om ook maar te luisteren naar mensen die ze er voor waarschuwen. Als zelfs de banken zich met de politiek gaan bemoeien dan zijn we in dit landje wel erg ver afgegleden. Nu is het Viruswaarheid, de volgenden die aan de beurt zullen zijn zijn de klimaatontkenners, Corona critici en geef er maar een draai aan, totdat iedereen onder controle van de banken(lees Overheid) staat.