Forum Inside #1: Een kijkje achter de schermen van de Tweede Kamer en de media

• dinsdag 4 oktober 2022
  • Categorie: , ,
  •  Vandaag lanceren we de allereerste aflevering van Forum Inside.

2-10-2022

De media worden gedomineerd door ogenschijnlijk verschillende praatprogramma's waar steeds dezelfde boodschap wordt herhaald en waar er níet wordt gesproken over de werkelijke problemen die er in ons land spelen. FVD gaat daar verandering in brengen. Vandaag lanceren we de allereerste aflevering van Forum Inside. Een praatprogramma waarin Thierry Baudet de politiek bespreekt, de waan van de dag en waar u alle verhalen hoort over wat er achter de schermen allemaal gebeurt. Word lid: https://fvd.nl/wordlid ► NIEUWSBRIEF: https://www.fvd.nl/nu ► TELEGRAM: https://t.me/FVDNL ► FACEBOOK: https://facebook.com/forumvoordemocratie ► INSTAGRAM: https://www.instagram.com/fvdnl/ ► TWITTER: https://twitter.com/fvdemocratie ► TIKTOK: https://www.tiktok.com/@forumvdemocra... ► BITCHUTE: https://www.bitchute.com/channel/fvdnl ► GAB: https://gab.com/fvdnl ► WEBSITE: https://fvd.nl​​​​​​​​​​​ ☻ SUBSCRIBE NU: http://bit.ly/2tjUcZk​​​​​​

Forum voor Democratie

Mijn hoop is gevestigd op jullie!!!...