Maar wie bepaald de inhoudelijke invulling van dit onderwijs?
31-8-2022
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Dat is natuurlijk een feit dat bekend is bij alle mensen die zorg hebben voor de ontwikkeling van de mensheid en de aarde en het is dus ook heel begrijpelijk dat er in de zeventien Sustainable Development Goals (SDGs) van de Verenigde Naties zich ook een van de doelen richt op het onderwijs. Want datgene wat kinderen in die lange periode van ontwikkeling opnemen en hoe ze het opnemen bepaalt heel veel voor de toekomst en dat zijn natuurlijk de mensen die de toekomst hebben. We zien steeds meer de bemoeienis van de staat met de vorm van het onderwijs. Maar wie bepaald de inhoudelijke invulling van dit onderwijs?
► Boek over de ontwikkeling van een kind tot 7 jaar: 'Een kind is zichtbaar geworden liefde' https://www.uitgeverij-occident.nl/nl... ► Abonneer u voor meer video's: https://www.youtube.com/MiekeMosmulle... Mieke Mosmuller is arts, schrijfster en filosofe. Zij schrijft over actualiteiten die raken aan haar filosofisch-spirituele ontwikkelingsweg die zij startte in 1983. ► Ondersteun het werk van Mieke Mosmuller, wordt vriend! https://www.vriendenmiekemosmuller.nl... ► Mieke Mosmuller Blog: https://www.miekemosmuller.com ► Facebook: https://www.facebook.com/miekemosmull... ► Uitgeverij Occident: https://www.uitgeverij-occident.nl ► Boek over het leren denken: https://www.uitgeverij-occident.nl/nl... ► Boek over het leren voelen: https://www.uitgeverij-occident.nl/nl... Onderwijs en de sociale driegeleding
0 reacties :
Een reactie posten