‘Niveau bewindsliedenploeg is gewoon niet goed genoeg’

• zondag 25 september 2022
  •  Deze keer de algemene politieke beschouwingen.

25-9-2022

Elke week bespreekt hoofdredacteur Paul Jansen wat hem bezighoudt in het nieuws. Deze keer de algemene politieke beschouwingen. Abonneer je hier gratis: http://bit.ly/AbonneerTelegraaf Bij De Telegraaf vind je het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Je krijgt alles te weten op het gebied van entertainment, misdaad, geld, verkeer en royalty. Ook delen wij de meest opmerkelijke video's die je niet gemist moet hebben. Wil je meer (exclusieve) video's? Meld je dan hier aan voor onze video-nieuwsbrief: https://telegraaf.nl/videoupdate Bekijk voor al het laatste sportnieuws het kanaal van Telesport: https://www.youtube.com/channel/UCURS... Meer van De Telegraaf? Volg ons op: Website: https://www.telegraaf.nl/ Facebook: https://www.facebook.com/telegraaf/ Instagram: https://www.instagram.com/telegraaf.nl/ Twitter: https://twitter.com/telegraaf #TELEGRAAF

het kabinet is hun salaris niet waard! Ze voldoen niet aan de voorwaarden om het volk te beschermen tegen armoede, oorlog,. Het idee dat Putin er op uit is oost europa en de hele eu. in te nemen wordt ons voordurend voorgehouden maar is nergens op gebaseerd, het is puur om ons in te masseren dat we moeten opstaan tegen rusland. Het beleid is erop gericht dat we uiteindelijk instemmen met een eventule rechtstreekse oorlog zodat de politici hun handen in onschuld kunnen wassen.Als je een leugen maar vaak genoeg verteld word het vanzelf waarheid.