-Michel Mulder- 'Hoe de linkse doofpot-tactiek werkt'

• zondag 18 september 2022
  • Categorie: , ,
  •  Heeft u het al gehoord? Er is in een uitzending van Ongehoord Nederland een woord uitgesproken wat vermeld staat in de dikke van Dale, en daarom moet deze omroep nu - als de linkse weerga - uit het omoepbestel getrapt worden.

Michel Mulder 18-9-2022

Gaat de lopende discussie - die zo ongeveer de oorlog in Oekraïne, de energiecrisis en hereniging nummer 500 tussen Hazes jr. en zijn Monique overschaduwt - nou daadwerkelijk over dat ene woord, waar Steven Brunswijk zijn Braboblanke - u begrijpt, een de-escalatie mijnerzijds - faam aan te danken heeft? Of liggen de zaken misschien toch iets anders?

Watskeburt? (als die term nog wel mag trouwens)

Bij Ongehoord Nederland - de nagel aan de linkse doodskist - zijn wat filmpjes vertoond waarin gekleurde agressievelingen wat blanke slachtoffers letterlijk de touwtering in slaan. Dat komt uiteraard niet overeen met het heersende narratief dat enkel de 'blanke overheersers,' zich agressief gedragen t.o.v. de gediscrimineerde gekleurde gemeenschap.

Of het nu deze vertoonde beelden van misselijkmakend geweld t.o.v. blanke slachtoffers betreft, of berichtgeving rondom overlastgevende, en met tentharingen om zich heen stekende asielzoekers, het is simpelweg niet gewenst dat deze beelden naar buiten komen. We moeten het flowerpower imago van betreffende groepen immers niet in 'diskrediet' brengen. Een modus operandi die overduidelijk ook gehanteerd wordt bij gekleurde (soms dodelijke) agressie t.o.v. blanke Zuid-Afrikaanse boeren.

Wat dus te doen als je wilt dat het koorknaapjes imago van the objects of your affection ongeschonden blijft? Je leidt de aandacht af van het door hen gebruikte exorbitante geweld, door massale verontwaardiging te creëren over één uitgesproken woord.

Nergens wordt de discussie gevoerd over het vertoonde geweld. Nergens één woord van medeleven met de in elkaar getrapte slachtoffers. Nee de volle aandacht gaat uit naar het door links gekozen demoniseringsobject Raisa Blommestijn. Zoals Sun Tzu al zei: alle oorlogsvoering is gebaseerd op misleiding.

(Artikel gaat verder onder de oproep ons te steunen in deze barre tijden)

Een oproep van de redactie: door de coronacrisis, de energiecrisis, de inflatiecrisis ´én de koopkrachtcrisis heeft DDS het ontzettend lastig. Wij willen alles gratis leesbaar houden voor iedereen, waardoor we voor onze inkomsten afhankelijk zijn van reclame. Maar bedrijven hebben financiële zorgen, en hebben dus niet veel te makken. Daar merken wij de gevolgen ook van. Vandaar onze oproep aan u, onze lezers: steun ons alsjeblieft! Via het betrouwbare Nederlandse BackMe-systeem kunt u maandelijks óf eenmalig doneren. Doe dat alstublieft, en help DDS in de lucht te blijven!

En ze komen er mee weg - de heksenjagers van o.a. de VPRO - laat daar geen misverstand over bestaan. Want het incestueuze gehalte dat Hilversum kenmerkt is nog steviger verankerd in onze samenleving, dan in het brein van Josef Fritzl.

Hoe meer de schreeuw van verontwaardiging over de uitzending van Ongehoord Nederland galmt, hoe dieper de doofpot is die zij willen verbergen... de doofpot dat discriminatie en geweld geen blank alleenrecht is.

DDS