-Michel Mulder- 'De blinde visie van Rutte'

• zondag 4 september 2022
  • Categorie: , ,
  •  Hoewel het algemeen bekend is dat Rutte visie een olifant vindt die het zicht belemmert is hij nu toch betrapt op een vorm van visie. Alleen is het dan wel de blinde visie.

4-9-2022

Het ligt waarschijnlijk nog net in zijn actieve herinnering, de woorden die hij op 13 maart 2022 uitsprak in het programma WNL op zondag. Hij zei toen niet te verwachten dat Nederland in een recessie zou belanden door de oorlog in Oekraïne, omdat de economie als een tierelier draaide.

Hoewel de werkgevers wel een economische crisis verwachtten toen - maar wat weten zij er nou van - waren zij naar de mening van financiële god Mighty Mark te somber, en vond hij het niet verstandig dat zij daarover speculeerden.

Rutte is zo wars van welke vorm van visie dan ook, dat hij een Amerikaanse kruisraket pas voelt aankomen als deze zijn maagdelijke - yeah right - poepert penetreert, om daarna ook nog de slaafse beleefdheid op te kunnen brengen om een dankwoord uit te spreken voor deze onvrijwillige penetratie.

Zo ongeveer iedere kleuter van 2 voelde aankomen dat door de gehypte Zelensky-show de zandkorrels in de zandbak qua prijs ongeveer 40x over de kop zouden gaan. Maar cry-baby Rutte sloot de - ietwat rat-achtige - oogjes omdat het geld volgens hem tegen de plinten klotsten, geld wat daarna met de SS-Kaag met zeldzaam vertoonde spoed werd verscheept naar de bankrekening van die Oekraïense komiek.

Nu het echter zelfs in dat Haagse gesticht niet meer te ontkennen valt dat zo ongeveer heel Nederland aan de gas, inflatie, en klimaathonger sterft, komt 'blinde visionair' Rutte tot het besef dat het 'a winter from hell' gaat worden. En dan hebben we het niet over de hel van '63, want die viel nog wel in goede aarde.

Wij mogen als volk toch zo langzamerhand wel eisen dat wij een overheid krijgen, die over een periode van nog geen 6 maanden heen kan kijken, om te zien dat de hele zooi in de tyfus gaat lopen?

Wij mogen toch op zijn minst wel van een overheid verlangen dat zij marktwerking kunnen aanvoelen, crises kunnen zien aankomen en beleid met een vorm van visie kunnen uitstippelen, die niet enkel gericht is op de D666-klimaatwaanzin van de dag?

(Artikel gaat verder onder de oproep ons te steunen in deze barre tijden)

Een oproep van de redactie: door de coronacrisis heeft DDS het, net als veel andere websites, ontzettend lastig. Wij willen alles gratis leesbaar houden voor iedereen, waardoor we voor onze inkomsten afhankelijk zijn van reclame. Maar bedrijven hebben financiële zorgen, en hebben dus niet veel te makken. Daar merken wij de gevolgen ook van. Vandaar onze oproep aan u, onze lezers: steun ons alsjeblieft! Via het betrouwbare Nederlandse BackMe-systeem kunt u maandelijks óf eenmalig doneren. Doe dat alstublieft, en help DDS in de lucht te blijven!

Uit wat wij de afgelopen maanden hebben mogen aanschouwen van Rutte, Kaag, Jetten, Schouten, Kuipers, de Jonge, van der Wal en de rest van de brain-dead-puppets, komt overduidelijk een rode draad naar voren van incompetentie, volksverlakkerij, gewetenloosheid en het zo welbekende 'er-brand-wel-licht-op-zolder-maar-er-is-niemand-thuis.' Een grootscheepse ruiming - lees: ontslag - niet door mannen in witte jassen, maar door mannen met uit te reiken witte jassen, is daarom meer dan rechtvaardig... nee zelfs noodzakelijk.

DDS