Ivermectine vermindert sterfte door Covid met 92%, blijkt uit grote studie – Waarom is het nog steeds niet goedgekeurd?

• dinsdag 6 september 2022
  •  Ivermectine is net als Hydroxychloroquine een kwakzalver-product zei Hugo de Jonge, omdat hij van zijn WEF-bazen iedereen moest dwingen zich te laten vaccineren.

6-9-2022

Het valt niet meer te ontkennen dat de vaccins op zijn best niks doen en op zijn slechtst verantwoordelijk zijn voor een enorme oversterfte.

Waarom heeft Hugo de Jonge zich nog niet hoeven verantwoorden voor een tribunaal?

Verschillende media hebben de afgelopen dagen bericht over een nieuwe studie die toont Ivermectine de sterfte aan het verzonnen virus dat gewoon de griep is met 92% vermindert.

The Daily Sceptic:

Regelmatig gebruik van ivermectine leidde tot een vermindering van het aantal ziekenhuisopnames met 100%, een vermindering van het sterftecijfer met 92% en een vermindering van het risico om te sterven aan een COVID-19-infectie met 86% in vergelijking met niet-gebruikers, zo heeft een belangrijke nieuwe studie uitgewezen.

De studie, gepubliceerd in het medische tijdschrift Cureus, analyseerde gegevens van 223.128 mensen uit de stad Itajaí in Brazilië en is de grootste studie in haar soort, waardoor de bevindingen een hoge mate van zekerheid hebben. Senior auteur Dr. Flavio A. Cadegiani schreef op Twitter: “Een observationele studie met de omvang en het niveau van analyse als de onze is nauwelijks haalbaar en onuitvoerbaar om te worden uitgevoerd als een gerandomiseerde klinische studie. Conclusies zijn moeilijk te weerleggen. Gegevens zijn gegevens, ongeacht je overtuigingen.”

De studie vergeleek degenen die ivermectine regelmatig, onregelmatig en helemaal niet innamen voordat ze met COVID-19 werden besmet (d.w.z. als profylaxe), en vond een dosis-afhankelijk verband, wat bevestigt dat het verschil in resultaten zeer waarschijnlijk te wijten is aan het geneesmiddel en niet aan andere factoren, zoals verschillen tussen de groepen.

De auteurs gebruikten een techniek die “propensity score matching” wordt genoemd, om te controleren op beïnvloedende factoren die anders de studie in de ene of de andere richting zouden kunnen hebben vertekend. Degenen die ivermectine namen waren bijvoorbeeld ouder dan degenen die het niet namen (gemiddelde leeftijd 47 jaar versus 40 jaar), maar door mensen van vergelijkbare leeftijd in elke groep te matchen en de uitkomsten te vergelijken werd deze verstorende factor onder controle gebracht.

{…}

De gegevens in de studie zijn afkomstig van officiële overheidsdatabanken en tonen volgens de auteurs “onomstotelijk aan dat het risico om te sterven aan COVID-19 lager was voor alle regelmatige en onregelmatige gebruikers van ivermectine, vergeleken met niet-gebruikers, de hele populatie in aanmerking genomen”.

{…}

Veel regeringen hebben het gebruik van ivermectine voor de behandeling van COVID-19 onderdrukt, met als argument dat er onvoldoende bewijs is voor de werkzaamheid. Dit vermeende gebrek aan bewijs is echter vaak gebaseerd op slecht opgezette proeven en bevooroordeelde conclusies.

Een van de auteurs van de nieuwe studie en een doorgewinterde voorstander van behandelingen zoals ivermectine, Dr. Pierre Kory, maakte in april zijn gedachten duidelijk op Twitter toen hij reageerde op een tweet van de FDA waarin hij het publiek eraan herinnerde dat ivermectine niet is goedgekeurd:

Sociale-mediabedrijven hebben informatie over ivermectine gecensureerd, en beschouwen vaak elke suggestie dat het een effectieve behandeling voor COVID-19 is, als misinformatie. Nochtans is ivermectine een goedkoop, veilig geneesmiddel waarvan uit vele studies is gebleken dat het een aanzienlijk voordeel oplevert bij de behandeling en preventie van COVID-19. De laatste studie bevestigt op indrukwekkende wijze deze doeltreffendheid als profylacticum, met een vermindering van het sterftecijfer tot 92%.

Het is schokkend dat de meeste regeringen nog steeds geen protocol hebben voor vroegtijdige behandeling of preventie van COVID-19. De NHS zegt dat behandeling alleen beschikbaar is voor mensen met een hoog risico op ernstige ziekte die een positieve test hebben en symptomen die niet beter worden. In de richtsnoeren van de NHS voor zelfzorg bij zieken thuis worden alleen paracetamol en ibuprofen aanbevolen. Toch is hier een streng gecontroleerd onderzoek onder meer dan 200.000 mensen dat een enorm voordeel aantoont – 92% minder sterfte, 100% minder ziekenhuisopname – voor het profylactisch gebruik van een goedkoop, overal verkrijgbaar geneesmiddel, en dat de resultaten van meerdere eerdere onderzoeken bevestigt. Waar wachten onze regeringen nog op? Wat hebben zij nog meer nodig om geneesmiddelen goed te keuren waarvan is aangetoond dat zij levens redden?

De regeringen willen geen levens redden, Dûh.

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Meld je aan voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief, 10.000 gingen je al voor: