BELANGRIJKSTE PAGINA OP DE WEBSITE VAN VACCINVRIJ: MAATREGELEN DOORGEPRIKT ON-LINE!

• woensdag 21 september 2022
  • Categorie:
  •  Er is gebleken dat de maatregelen behalve maatschappelijke chaos en destructie medisch gezien niets hebben opgeleverd.

door  | 13 aug 2022 | COVID-19 ziekte

Het Team van de stichting Vaccinvrij heeft keihard gewerkt aan een overzichtspagina van een terugblik op de maatregelen. Zelfs wij waren ontzet van de mate en de ernst van het wanbeleid, die zichtbaar wordt als je alles achter elkaar zet.

“Gedurende twee jaar pandemie heeft de regering een gereedschapskist opgebouwd met maatregelen om de bevolking te “beschermen” tegen Covid. Er is gebleken dat de maatregelen behalve maatschappelijke chaos en destructie medisch gezien niets hebben opgeleverd.

Het is niet alleen zo dat de maatregelen niet werken, het is zo dat ze TEGEN ons werken. Mondkapjes zijn gevaarlijk voor onze gezondheid, in plaats van “baat het niet dan schaadt het niet”. Lockdowns kosten levens, en QR-passen schenden mensenrechten.

Op de pagina ‘Maatregelen doorgeprikt kijken we terug op twee jaar maatregelen: de introductie, de effecten en de werkelijke reden waarom de overheid ons dwingt tot absurd gedrag waar we ons met hand en tand tegen zouden moeten verzetten.”

Het is mooi weer, de zon schijnt en wij zijn een rijk land. Niets is zo verleidelijk om in de illusie te stappen dat het allemaal niet zo’n vaart meer zal lopen en lekker achterover te leunen. Maar kunnen we ons deze luxe permitteren?

De overheid is bezig met een permanente coronawet die de tijdelijke spoedwet moet vervangen.1 Er is kritiek, maar het gaat waarschijnlijk wel lukken. Dat houdt in dat de maatregelen deze en de komende winters weer in alle hevigheid terug zullen komen.

Deze pagina is een van de belangrijkste pagina’s die we ooit hebben geschreven. Waarom? We hopen dat de mensen die hem lezen net zoals wij de absurditeit en criminaliteit van dit beleid zullen inzien. En dat dit iedereen de kracht zal geven om uit deze gekte te stappen door te weigeren er nog langer aan mee te doen.

Nu is de tijd dat wij ons informeren en de informatie verspreiden, zodat we in het najaar in grote getale onze rug recht kunnen houden en “niet normaal maken wat niet normaal is”.

Ga naar: ‘Maatregelen doorgeprikt’