Artsen roepen wereldwijde medische crisis uit wegens sterfte door COVID-vaccins

• dinsdag 13 september 2022
  • Categorie: , ,
  • Meer dan 400 artsen uit 34 landen riepen dit weekend een internationale gezondheidscrisis uit, vanwege het grote aantal sterfgevallen en bijwerkingen van de coronaprikken. Zij eisen dat het vaccineren onmiddellijk wordt gestaakt.

13-9-2022

Het uitroepen van de internationale gezondheidscrisis, zaterdag tijdens een persconferentie, is een initiatief van een Spaanse groep artsen onder leiding van dr. Natalia Prego Cancelo. Het initiatief krijgt onder andere steun van de Wereldgezondheidsraad, de World Doctors Alliance, America's Frontline Doctors en de World Freedom Alliance.

"We zijn momenteel getuige van een overmatige sterfte in die landen waar de meerderheid van de bevolking de zogenaamde 'COVID-19-vaccins' heeft gekregen. Tot op heden is dit sterfteoverschot niet voldoende onderzocht of bestudeerd door nationale en internationale gezondheidsinstellingen,” aldus de artsen in de verklaring.

De medici stellen acht ‘dringende’ eisen, waaronder dus een onmiddellijke stopzetting van de vaccinaties en een onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek naar alle sterfgevallen, met name bij mensen die voorheen gezond waren.

“Het grote aantal plotselinge sterfgevallen bij voorheen gezonde jongeren die met deze ‘vaccins’ werden ingeënt, is bijzonder zorgwekkend, evenals het hoge aantal miskramen en perinatale sterfgevallen die niet zijn onderzocht,” stellen de medici.

Volgens de artsen is officieel een ongekend hoog aantal ‘negatieve bijwerkingen’ gemeld, waaronder ziekenhuisopnames, blijvende invaliditeit en sterfgevallen die verband houden met de COVID-19-vaccins.

Uit de meldingen in het VAERS-systeem van de CDC, het Yellow Card-systeem van het Verenigd Koninkrijk, het Adverse Event Monitoring System van Australië, het EudraVigilance-systeem van Europa en de VigiAccess-databank van de WHO blijkt volgens de groep artsen dat er tot op heden meer dan 11 miljoen meldingen van ongewenste voorvallen en meer dan 70.000 sterfgevallen zijn gemeld als direct gevolg van de coronavaccins.

Topje van de ijsberg

Ondanks het hoge aantal meldingen is er volgens de groep sprake van een enorme onderrapportage van bijwerkingen. Slechts tussen de 1 en 10 procent van de bijwerkingen wordt gemeld in landelijke en internationale databases van gezondheidsinstanties, zo claimen zij.

Door het uitroepen van de internationale gezondheidscrisis willen de artsen gezamenlijk ‘regeringen en gezondheidsorganisaties wereldwijd onder druk zetten’ om de in hun ogen desastreuze en levensbedreigende prikcampagne direct te staken.

Volgens de ondertekenaars is er naast onderzoek naar de veiligheid van de vaccins en oorzaken van de oversterfte dringend behoefte aan programma's voor vroegtijdige opsporing van diverse gezondheidscomplicaties bij gevaccineerden. Ook willen ze dat er onderzoeks- en behandelingsprogramma's komen voor al degenen die reeds schade hebben opgelopen. Tot slot pleiten de artsen voor bijstands- en compensatieprogramma's voor mensen die schade hebben opgelopen door de vaccins en nabestaanden van dodelijke slachtoffers.

De verklaring is inmiddels al ondertekend door vele duizenden burgers, artsen en medisch experts.

Over stichting blckbx

Blckbx is een stichting zonder winstoogmerk die wordt gefinancierd door donaties van haar eigen publiek. Voor de mensen, door de mensen en met de mensen: dát is waar blckbx voor staat.

Hoewel we ervoor zorgen dat we de kosten zo minimaal mogelijk houden, zijn er toch doorlopende kosten om gedegen en professionele content te maken. Denk hierbij aan de techniek, de regie, de redactie, de webredactie en het onderhoud van de studio. Om de continuïteit van blckbx te waarborgen, hebben we daarom jouw hulp nodig.

Als je dit artikel waardeert en de urgentie van Nederlands grootste onafhankelijke nieuwsplatform inziet, dan nodigen we je van harte uit om ons te steunen. Alleen dankzij regelmatige donaties kunnen wij onafhankelijke content blijven produceren en onze reikwijdte vergroten, met als doel om de wereld beter te begrijpen. Voor de mensen, door de mensen en met steeds méér mensen.

blckbx