Veiligheid van de vaccinatiestoffen: CDC hebben stiekem een belangrijk detail verwijderd

• maandag 15 augustus 2022
  • Categorie: , ,
  •  Valt u op wat er verwijderd werd?

(Door: Heinz Steiner – Vertaling: E.J. Bron)

Als het om de veiligheid van medicijnen en vaccinatiestoffen gaat, is omvangrijke informatie onontbeerlijk. Dit is niet anders met betrekking tot de experimentele Covid-vaccinatiestoffen. Maar waarom hebben de Amerikaanse CDC nu stiekem een bewering verwijderd?

Eigenlijk zou je moeten verwachten dat een gezondheidsautoriteit van de staat, zoals de Amerikaanse CDC, bij belangrijke wijzigingen betreffende beweringen over de veiligheid van een vaccinatiestof (zoals de experimentele mRNA-injecties van Pfizer en Moderna) ook openlijk communiceert. Per slot van rekening gaat het hierbij om mensenlevens en de lichamelijke onaantastbaarheid van de gevaccineerden evenals om de algemene geloofwaardigheid van de betreffende instantie, die er sowieso al enorm onder heeft geleden dat zij blijkbaar meer als propaganda-instrument van de vaccin-producenten handelt dan als gezondheidsautoriteit van de staat.

Maar onlangs was er een ingrijpende wijziging wat betreft de veiligheid van de omstreden mRNA-vaccinatiestoffen en met betrekking tot een lang in stand gehouden bewering over de veiligheid van deze experimentele gent-therapieën, waarover ook openlijk gecommuniceerd moet worden. Kijkt u hier eens naar de actuele beweringen:

Op dit moment beweren de CDC dat de mRNA-Covid-vaccinatiestoffen mensen niet met SARS-CoV-2 besmetten en ook niet van invloed zouden zijn op het menselijk DNA. Maar wanneer je kijkt naar de eerdere beweringen, dan zie je een groot verschil. Want nu werd er een bewering (die nu blijkbaar als fout werd beschouwd) verwijderd. Omdat het internet echter niets vergeet, bestaan daarvoor ook desbetreffende bewijzen:

Valt u op wat er verwijderd werd? De bewering dat de mRNA en de spike-proteïnen niet lang in het menselijk lichaam zouden blijven. Dat is namelijk blijkbaar niet het geval, zodat de CDC deze bewering gewoon stiekem hebben verwijderd. Want eerdere studies hebben al aangetoond dat deze proteïnen minstens (!) 28 dagen in het bloed circuleren.

Dat betekent echter ook dat er met al die “opfrisvaccinaties” steeds meer van deze spike-proteïnen in hoge concentratie in het lichaam komen en zodoende de risico´s op zware ziektes duidelijk verhogen.

Bron:
    report24.news
    Door: Heinz Steiner

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)

Zo langzamerhand wordt steeds duidelijker wat een verborgen moordpartij door de zogenaamde elite op het volk is losgelaten.