Van melkprijs tot stikstof: boerenprotesten door de jaren heen | RTV Oost

• Categorie: , ,
  •   Boerenprotesten.

1-8-2022

De laatste jaren voeren boeren actie tegen het stikstofbeleid. Daarvoor gingen ze de straat op vanwege een te lage melkprijs, ruilverkaveling en varkensflats. Abonneer je hier gratis http://bit.ly/AbonneerRTVOost

Pelle, BOEM-meneer of bierkoning Thijs. Ze werden allemaal in één klap beroemd na een interview met RTV Oost. We kunnen honderden lijstjes maken met de meeste bijzondere dingen die we ooit voor de camera hebben gehad. Wat dacht je bijvoorbeeld van alle verzamelaars die hun schuren vol hebben staan met unieke trekkers? Of de vreemdste wegmisbruikers van Overijssel? Of de mooiste beelden van Normaal? Of compilaties van politieoptredens zoals een ontvoering, achtervolging of arrestatie? Iedere maandag zie je bij ons een lijstje met de meeste bijzondere beelden en in deze playlist hebben we ze allemaal voor je verzameld. Download onze app om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws uit Overijssel Wie zijn wij? Op het kanaal van RTV Oost vind je het laatste nieuws uit de regio Overijssel en meer! Naast de spannende (LIVE) wedstrijden van PEC Zwolle, Go Ahead Eagles, FC Twente of Heracles Almelo interviewen we ook bijzondere mensen uit Overijssel. We laten je regionaal nieuws zien uit de regio's Zwolle, Deventer, Almelo, Enschede, Vechtdal, Kop van Overijssel en de Reggestreek. Daarnaast brengen we je spraakmakende documentaires over bijvoorbeeld de vuurwerkramp in Enschede, Lotte van der Zee, Krav Maga en we gaan langs bij bekende mensen uit onze regio en brengen je het laatste nieuws van vandaag. ✉️ Heb je een tip? Mail dan naar nieuws@rtvoost.nl of stuur een WhatsApp-bericht: 06 - 57 03 33 33. Abonneer op ons kanaal en blijf op de hoogte van het allerlaatste nieuws van RTV Oost! Volg ons ook op social media! TikTok - https://www.tiktok.com/@rtvoost Instagram - https://www.instagram.com/rtvoost/ Facebook - https://www.facebook.com/rtvoost/ Twitter - https://twitter.com/rtvoost