Regeringsdocumenten bewijzen dat de “Kosten van Levensonderhoud Crisis” door ontwerp wordt geïmplementeerd om de Great Reset van het WEF te bevorderen

Datum:
  • donderdag 11 augustus 2022
  • in
  • Categorie: , , , , ,
  •  De media herinneren u voortdurend aan de stijgende brandstofprijzen om u van A naar B te brengen, de afschuwelijke kosten van gas en elektriciteit om uw huis te verwarmen en te verlichten, en de chaotische ervaring van reizen naar het buitenland.


    11-8-2022


    En dan zijn er nog de doemdenkende weerberichten die om de 30 minuten verschijnen omdat de zon midden in de zomer schijnt, schrijft Expose-news.com.

    Hoewel sommige van deze dingen op het eerste gezicht ongelukkige gebeurtenissen lijken die zich willekeurig voordoen, is de waarheid dat ze eigenlijk allemaal opzettelijk gebeuren, en officiële regeringsrapporten naast historische gegevens bewijzen dat.

    In de rapporten wordt gesuggereerd dat het allemaal te maken heeft met het bereiken van “nul-koolstof-doelstellingen”. Maar dat is weer een schertsvertoning op zich, dus de echte reden heeft iets te maken met het bevorderen van de vierde industriële revolutie, waarbij u niets meer zult bezitten en daar blijkbaar blij om zult zijn. Een agenda die Klaus Schwab, de oprichter van het Wereld Economisch Forum, graag “De Grote Reset” noemt.

    In het Verenigd Koninkrijk zijn de kosten om een gemiddelde gezinsauto vol te tanken nu de 100 pond (118 euro) gepasseerd. Het publiek krijgt te horen dat dit komt door de oorlog in Oekraïne en de pogingen om Europa minder afhankelijk te maken van Russische olie. Maar als dit waar zou zijn, hoe verklaart u dit dan?

    Ruwe olieprijzen Bron

    In augustus 2022 is de prijs van ruwe olie per vat 89,10 dollar, en de gemiddelde prijs per liter benzine in het VK is £1,77 (€2,10).

    Maar in juni 2008 was de prijs van ruwe olie per vat $187,04, en de gemiddelde prijs per liter benzine in het VK £1,04p (€1,23) (bron).

    Dus zoals de zaken er nu voor staan, is de prijs per vat ruwe olie 52,3% lager dan de prijs in 2008, maar de prijs per liter benzine is 70% hoger dan in 2008.

    Ziet u nu hoe u voorgelogen wordt als de regering en de mainstream media u vertellen dat deze stijgende kosten te wijten zijn aan de oorlog in Oekraïne?

    De waarheid is dat de stijgende brandstofprijzen om u van A naar B te brengen, de afschuwelijke kosten van gas en elektriciteit om uw huis te verwarmen en te verlichten, en de hype in de mainstream media over de chaotische ervaring van reizen naar het buitenland niet allemaal een ongelukkige samenloop van omstandigheden zijn, maar allemaal met opzet worden gedaan.

    In 2019 heeft de Britse regering opdracht gegeven voor een rapport dat is opgesteld door de Universiteit van Oxford en het Imperial College London. Het rapport, getiteld “Absolute Zero”, verdiept zich in de benodigdheden die nodig zijn om de wettelijke verplichting van nul-uitstoot in 2050 te halen.

    In het rapport staat onder meer dat alle luchthavens tussen 2020 en 2029 moeten sluiten, met uitzondering van de luchthavens van Heathrow, Glasgow en Belfast, die alleen open kunnen blijven op voorwaarde dat de transfers van en naar de luchthaven via de trein gebeuren.

    Alle resterende luchthavens moeten dan tussen 2030 en 2049 sluiten, want om de wettelijke verplichting van nuluitstoot in 2050 te halen moet elke burger van het Verenigd Koninkrijk “voor een aanzienlijke periode stoppen met het gebruik van vliegtuigen”.

    Bron

    In het rapport staat ook dat de ontwikkeling van benzine/dieselvoertuigen moet stoppen. Zoals wij allen weten, heeft de Britse regering reeds bij wet bepaald dat er na 2030 geen benzine/dieselvoertuigen meer mogen worden vervaardigd.

    Wat is een betere manier om ervoor te zorgen dat de luchthavens sluiten, en iedereen overschakelt op elektrische voertuigen, dan absolute chaos te veroorzaken als het gaat om reizen naar het buitenland, en de kosten van benzine en diesel kunstmatig op te drijven?

    Het International Energy Agency eiste onlangs ook van de regeringen over de hele wereld dat zij het publiek in wezen in “lockdown” te houden om het gebruik van olie te beperken en de “klimaatveranderings”-doelstellingen te halen.

    Tegenwoordig treedt het IEA op als beleidsadviseur voor zijn lidstaten, waartoe het VK, de VS, Australië, Nieuw-Zeeland en Canada behoren, en voor grote opkomende economieën.

    In maart 2022 publiceerde het IEA een rapport getiteld “A 10-Point Plan to Cut Oil Use“.

    Hier volgt hoe de organisatie het rapport omschreef –

    “In het licht van de opkomende wereldwijde energiecrisis veroorzaakt door de Russische invasie van Oekraïne, stelt het 10-puntenplan van het IEA om het gebruik van olie te verminderen 10 maatregelen voor die kunnen worden genomen om de vraag naar olie met onmiddellijke impact te verminderen – en doet het aanbevelingen voor de manier waarop die acties de weg kunnen helpen effenen om de vraag naar olie op langere termijn op een duurzamer pad te brengen.”

    En hier is een infographic van hun voorgestelde 10-puntenplan –

    Bron

    Snelheidsbeperkingen op snelwegen verlagen met ongeveer 10 km per uur; meer thuiswerken; straatveranderingen om lopen en fietsen aan te moedigen; autoloze zondagen in steden en beperkingen op andere dagen; de tarieven voor het openbaar vervoer verlagen; beleid dat meer carpoolen aanmoedigt; het aantal zakenreizen per vliegtuig verminderen.

    Klinkt heel erg als een “klimaat”-versie van Covid-19 lockdowns, nietwaar?

    Wij stellen voor dat we al midden in een sluipende “klimaat” lockdown zitten en dat het publiek het alleen nog niet doorheeft.

    Is het toeval dat vier maanden na het verschijnen van het “Absolute Zero” rapport van 2019 de Britse regering de Coronavirus Act invoerde en een nationale lockdown doorvoerde die de reisindustrie decimeerde? Een snelle doorlezing van het rapport doet zeker vermoeden dat de echte reden voor de lockdowns misschien was, dat de regering zo haar wettelijke verplichting om de uitstoot te verminderen kan nakomen.

    Vindt u het niet vreemd dat het Draconische Covid-19 beleid ook zogenaamd het klimaat heeft geholpen en dat nu dezelfde oplossingen worden aangeprezen om de Russische invasie in Oekraïne aan te pakken en de absurde klimaatdoelstellingen te halen?

    Deze voorgestelde “oplossingen” voor klimaatverandering, Covid-19, en nu de Russische oorlog zijn allemaal precies hetzelfde – de armen en de middenklasse teisteren met meer beperkingen op reizen, minder vrijheid, en nog meer overgave van macht aan ongekozen regeringsregulatoren.

    Het gaat hier niet om uw gezondheid of de gezondheid van de planeet, het gaat om rijkdom en uiteindelijk om controle.

    “U zult niets bezitten en u zult gelukkig zijn,” staat in een voorspelling van het Wereld Economisch Forum (“WEF”) die voor het eerst in 2016 werd aangeprezen.

    Stelt u zich een wereld voor waarin privé-eigendom grotendeels is afgeschaft en vervangen door “servitisatie”. U bezit geen dingen meer. U betaalt een abonnementsgeld om ze te huren. De maatschappij wordt al in die richting geduwd.

    Stelt u zich eens voor dat bijna alles wat u bezit op deze manier zou werken.

    U betaalt een abonnementsgeld om het gemeenschappelijke wat dan ook te gebruiken. U hebt geen eigendom. De bedrijven wel, of de Partij. Iedereen betaalt geld, telkens weer, om dezelfde eenheid van productie te gebruiken. De Metaverse van Zuckerberg is praktisch de ultieme uitdrukking van dit rent-seeking fenomeen.

    Het is in het belang van de architecten van de haute-finance om ervoor te zorgen dat u altijd non-stop dingen consumeert, zelfs als u ze niet echt nodig hebt.

    Daarom worden er, ook al zien wij altijd pratende hoofden ons naderend onheil verkondigen als wij niets aan het milieu doen, voor miljarden dollars aan technische gadgets geproduceerd door sweatshop-arbeiders in China, naar het Westen verscheept op gigantische containerschepen die vervuilende zware stookolie verbranden die de vervuiling van miljoenen personenauto’s veroorzaakt, geconsumeerd omwille van de ijdelheid, en dan na een paar jaar op de vuilnisbelt gegooid, samen met alle andere twee jaar oude smartphones en laptops en tablets.

    Dit model werkte een tijdje, maar het had een fatale fout. De mensen financierden hun consumptie door enorme, onhoudbare schulden aan te gaan. Deze schuldenbubbels spatten altijd uiteen.

    Hoe bouwt u dus een financieel metastabiele samenleving op, waarin de mensen altijd voor dingen betalen? Eenvoudig! U maakt het onmogelijk voor de gemiddelde mens om rijkdom te vergaren, door het bezit van onroerend goed te vervangen door een abonnementsmodel en door het spaargeld van de mensen te laten verlopen.

    De media herinneren u voortdurend aan de torenhoge brandstofkosten om u van A naar B te brengen, de afschuwelijke kosten van gas en elektriciteit om uw huis te verwarmen en te verlichten, en de chaotische ervaring die gepaard gaat met reizen naar het buitenland.

    Hoewel dit op het eerste gezicht ongelukkige gebeurtenissen lijken die zich willekeurig voordoen, is de waarheid dat zij eigenlijk allemaal opzettelijk gebeuren, en officiële regeringsrapporten en historische gegevens bewijzen dit.

    De rapporten suggereren dat het allemaal te maken heeft met het bereiken van de “nul-koolstof-doelstellingen”. Maar dat is een andere schertsvertoning op zich, het gaat allemaal om het bevorderen van de vierde industriële revolutie, waarbij u niets meer zult bezitten en daar blijkbaar blij om zult zijn. Een agenda die Klaus Schwab, de oprichter van het Wereld Economisch Forum, graag “De Grote Reset” noemt.



    Copyright © 2022 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

    GREAT RESET DOSSIER



     Volg Frontnieuws op Telegram

    :




    0 reacties :

    Een reactie posten