Ralf Dekker (FVD) zet haters van D66 op hun plek: "Ik ben óók tegen slecht en onveilig onderwijs"

• maandag 29 augustus 2022
  • Categorie: , ,
  • Ralf Dekker gaf deze week zijn maidenspeech in de Tweede Kamer. Daar kreeg hij veel positief commentaar op.

Michael van der Galien 28-8-2022

Maar Dekker is niet alleen tijdelijk Kamerlid voor FVD, hij is ook de man die de Renaissancescholen opzet. En dus zet hij Paul van Meenen - van D66 - even heerlijk op zijn plek als die commentaar geeft op die nieuwe scholen.

De Renaissancescholen die nu van start gaan bieden ouderwets onderwijs aan: degelijk, gericht op kínderen leren denken, en hen te voorzien van een solide basis. Het is, zeg maar, het onderwijs zoals Nederland het had tot het onderwijs totaal vernietigd werd door progressieven die bedachten dat een dom volk er veel gemakkelijker onder te houden is.

Bij D66 vinden ze het natuurlijk verschrikkelijk dat FVD'ers er zowaar voor willen zorgen dat er een nieuwe goed opgeleide generatie komt. En dus gaat D66-Tweede Kamerlid Paul van Meenen te pas en te onpas los op Renaissancescholen. Ook vandaag weer door te impliceren dat de scholen slecht zijn of "onveilig."

(Artikel gaat verder onder de oproep ons te steunen in deze barre tijden)

Een oproep van de redactie: door de coronacrisis heeft DDS het, net als veel andere websites, ontzettend lastig. Wij willen alles gratis leesbaar houden voor iedereen, waardoor we voor onze inkomsten afhankelijk zijn van reclame. Maar bedrijven hebben financiële zorgen, en hebben dus niet veel te makken. Daar merken wij de gevolgen ook van. Vandaar onze oproep aan u, onze lezers: steun ons alsjeblieft! Via het betrouwbare Nederlandse BackMe-systeem kunt u maandelijks óf eenmalig doneren. Doe dat alstublieft, en help DDS in de lucht te blijven!

Ja, slecht onderwijs is heel erg, inderdaad. Dat is natuurlijk precies waarom FVD met de Renaissancescholen is gekomen - en er de komende jaren nog veel meer wil creëren. Het onderwijs in Nederland stelt immers bar weinig meer voor, en dat komt door types als Van Meenen die denken dat de Transgenderideologie belangrijker is dan kennis van onze geschiedenis.

DDS

Veel kinderen kunnen niet meer zelfstandig nadenken, wat ze wel kunnen is de hele dag met hun telefoontje spelen en opzoeken wat ze nodig hebben. Vervolgens is het het ene oor in en het andere uit.
    Verstandige onderwijsdeskundigen waarschuwden al voor de teloorgang van het onderwijs bij de invoering van de door de PvdA geadoreerde Mammoetwet.
    Vervolgens mochten in de jaren 80 kleuterjuffen voor onderwijzeres spelen na een avondcursusje en iedereen werd leraar/lerares genoemd, wat daarvoor uitsluitend voor doorgestudeerde HBS, lyceum leerkrachten gold en de puinhoop was een feit en dat alles dankzij de progressieve stromingen in het onderwijs.