• vrijdag 12 augustus 2022
  •  De totaal geschifte PvdA Amsterdam wil dat het mogelijk wordt om sportclubs in de winter te dwíngen leden koud te laten douchen.

Michael van der Galien 12-8-2022

Dit in verband met het energietekort. Ja mensen, dit is het nieuwe land van Mark Rutte en zijn kartelmaten. Tof he?

Kevin Kreuger van JA21 (een backstabber eersteklas, maar hier doet hij zowaar een keer iets nuttigs) confronteerde de PvdA vandaag met de schriftelijke raadsvragen die de PvdA had gesteld in Amsterdam. Bij die vragen kwam de PvdA zelf met ideeën om - lol - energie te besparen. Eén van de voorstellen is dus om koud douchen te verplichten. Gewoon de warm water optie dicht doen. Hop.

Knetter! PvdA wil in de winter 'verplicht koud douchen': 'Eén van de opties!'

Hilarisch genoeg beweert de PvdA dat Kreuger de ideeën uit hun verband rukt. Oké, ja, ze hebben dit voorstel zelf gedaan, maar ze wíllen het niet als zodanig. Nee, ze willen alleen dat het een mogelijk plan wordt om het te doen als het echt niet anders kan. Dat is iets héél anders.

Knetter! PvdA wil in de winter 'verplicht koud douchen': 'Eén van de opties!'

Met andere woorden, de PvdA probeert zich hier uit te redden, maar kakelt maar wat in het luchtledige. De partij wil wel degelijk - heel duidelijk - dat dit een "alternatief plan" is om straks om te gaan met het door de overheid gecreëerde energietekort.

Een oproep van de redactie: door de coronacrisis heeft DDS het, net als veel andere websites, ontzettend lastig. Wij willen alles gratis leesbaar houden voor iedereen, waardoor we voor onze inkomsten afhankelijk zijn van reclame. Maar bedrijven hebben financiële zorgen, en hebben dus niet veel te makken. Daar merken wij de gevolgen ook van. Vandaar onze oproep aan u, onze lezers: steun ons alsjeblieft! Via het betrouwbare Nederlandse BackMe-systeem kunt u maandelijks óf eenmalig doneren. Doe dat alstublieft, en help DDS in de lucht te blijven!

Dit is het toekomstbeeld - niet alleen van de PvdA, maar van het hele ranzige partijkartel. Deze ranzige clubs doen er bewust alles aan om het leven duurder te maken. Hun grote doel is om onze manier van leven totaal te veranderen. Wij moeten teruggebracht worden in de slavernij. Een nieuw feodaal systeem, waarin zij - de 'beteren' - heerlijk in luxe leven, terwijl wij alleen nog maar koud douchen, nauwelijks rondkomen, geen eigen woning hebben, vervoer 'delen,' en ga zo maar door.

DDS