Flashback! Thierry Baudet voorspelde CO2-budget, diende motie in maar werd verworpen: 'Dit wil toch niemand?'

• donderdag 4 augustus 2022
  • Categorie: , , ,
  • Thierry Baudet voorspelt al tijden dat er de komende jaren in Nederland een zogenaamd CO2-budget ingevoerd gaat worden.

Michael van der Galien 4-8-2022

Vlees eten, autorijden, vliegen... alles dat maar wat stikstof uitstoot wordt bijgehouden, en heeft impact op je "budget." Ga je over dat budget heen, dan ben je het haasje.

Kijk maar wat Baudet hier eerder over zei in de Tweede Kamer:

Dat verhaal van Baudet werd toen weggehoond door zijn ambtsgenoten in het 'parlement.' Sterker nog, toen hij een motie indiende om een CO2-budget van te voren al te veroordelen lachten communisten als Lisa Westerveld (GroenLinks) hem uit. Zoiets stond immers helemaal niet op de agenda, loog ze. Niemand wil dat!

Nu is voor iedereen bekend at Westerveld een onzinverhaal ophing. Rabobank-WEF-poppetje Barbara Baarsma is door de elites geselecteerd om het CO2-budget aan de man te brengen, en ze wordt daarin direct gesteund door de grote media die dat ge-wel-dig vinden. Het Plan is dus publiek gegaan en Baudet heeft wéér gelijk gekregen.

Baudet: 'Naïef'

Het leuke van Baudet is dat hij zijn collega-Kamerleden bekritiseerd om hun achterlijke wegkijken en/of leugenachtigheid, maar dat hij tegelijkertijd toch heel vriendelijk blijft. Want op Twitter noemt hij het stemgedrag van Westerveld "naïef."

"Probleem met meeste Kamerleden is dat ze niet vooruit kunnen denken," schrijft Baudet. "Onze echte vijanden, achter de schermen, kunnen dat uiteraard wél. FVD kan het ook. Bevangen van de waan van het moment, naïef over de agenda die vanuit Davos over ons wordt uitgerold menen deze mensen dat ze degelijk, realistisch werk doen. Ze richten zich tegen moties waarvan ze denken: huh, wat heeft dát er nou mee te maken!?' Een paar maanden later slaat de werkelijkheid ze in het gezicht — meestal als het alweer te laat is. Zo hobbelen ze achter de feiten aan."

Goed nieuws! DDS heeft nu een eigen app voor iPhone en iPad, en voor Android-toestellen. Download de app gratis en voor niets in de AppStore of in Google Play voor Android, en blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws. Oh, en als je de app hebt gedownload, laat dan even een 5-sterren recensie achter alsjeblieft. Dat is enorm belangrijk!

Natuurlijk zijn cryptocommunisten als Westerveld - vergeet niet, GroenLinks komt voort uit de Communistische Partij Nederland - niet naïef, maar kwaadaardig. Dat waren die stalinisten 80 jaar geleden al, dat waren ze 40 jaar geleden nog, en nu zijn ze dat - inderdaad - nóg steeds.

DDS