Australische senator laat in het parlement waarheidsbommen vallen over Great Reset en Schwab

• woensdag 3 augustus 2022
  • Categorie: , , ,
  •  Het leven dat Klaus Schwab ons voorstelt is slavernij.

3-8-2022

Globalistische corporaties van miljardairs zullen alles bezitten: huizen, fabrieken, boerderijen, auto’s, meubelen, en gewone burgers zullen alles leasen wat zij nodig hebben, mits hun sociale krediet het toelaat, verklaarde de Australische senator Malcolm Roberts vorige week in de Senaat.

“Het plan van De Grote Reset is dat u met niets zult sterven. Wil dit duivelse plan slagen, dan moet het Wereld Economisch Forum van Klaus Schwab de gewone mensen van meer dan hun materiĆ«le bezittingen beroven. Senatoren in deze Senaat die de Grote Reset steunen, zijn een bedreiging voor onze privacy, vrijheid en waardigheid. Ja, ze zijn hier in de Senaat,” zei Roberts.

De senator benadrukte dat zijn partij fel gekant is tegen de Grote Reset, de digitale identiteit en de verkoop van landbouwgrond. Hij zei dat zijn partij een uitgebreid plan had opgesteld om de welvaart in Australiƫ te herstellen.

“In de komende maanden zullen wij dat plan uitvoeren. In plaats van partijen die de Grote Reset van Klaus Schwab promoten, met de slogan “U zult niets bezitten en gelukkig zijn”.”

“Wij staan voor een wereld waarin individuen en gemeenschappen voorrang hebben op roofzuchtige miljardairs en hun collaborerende bureaucraten, politici en media,” zei Roberts.

Via Uncutnews.ch.

Copyright © 2022 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

GREAT RESET DOSSIER

Volg Frontnieuws op Telegram