Rusland of Oekraïne: wie is de agressor?

• woensdag 13 juli 2022
  • Oekraïne, de andere kant van het verhaal

13-7-2022

Afgelopen zondag organiseerde Forum for Democracy International een groot symposium over de situatie in Oekraïne. Uniek in Europa en de rest van de wereld. Circa duizend geïnteresseerden luisterden naar de inleidende woorden van partijleider Thierry Baudet, de keynote speech van academicus en auteur John Laughland en de uitgebreide duiding van journalist Joost Niemöller. Daarna volgde een paneldiscussie met onder meer de Russische ambassadeur Alexander Shulgin en FVD-Europarlementariër Marcel de Graaff, waarbij alle ruimte was voor vragen vanuit het publiek. Word lid: fvd.nl/wordlid ► NIEUWSBRIEF: https://www.fvd.nl/nu ► TELEGRAM: https://t.me/FVDNL ► FACEBOOK: https://facebook.com/forumvoordemocratie ► INSTAGRAM: https://www.instagram.com/fvdnl/ ► TWITTER: https://twitter.com/fvdemocratie ► TIKTOK: https://www.tiktok.com/@forumvdemocra... ► BITCHUTE: https://www.bitchute.com/channel/fvdnl ► GAB: https://gab.com/fvdnl ► WEBSITE: https://fvd.nl​​​​​​​​​​​ ☻ SUBSCRIBE NU: http://bit.ly/2tjUcZk​​​​​​