'Onterechte greep naar machtsmiddel' - Stoffer over Noodwet verplaatsing bevolking

• donderdag 7 juli 2022
  • Categorie: , , ,
  •   "Staatsrechtelijk onjuist, bestuurlijk onhandig en bovendien slecht voor het vertrouwen in de politiek,"

6-7-2022

"Staatsrechtelijk onjuist, bestuurlijk onhandig en bovendien slecht voor het vertrouwen in de politiek," dat is het oordeel van SGP-Kamerlid Chris Stoffer over de manier waarop de regering heeft gegrepen naar de Noodwet verplaatsing bevolking. Dit debat vond plaats op 6 juli 2022.

Waardeert u deze video? Doe dan een duimpje omhoog onder deze video, laat een reactie achter en abonneer op ons kanaal om niets te hoeven missen. Wilt u als eerste op de hoogte zijn van al onze nieuwe video's? Druk dan op het belletje om een melding te krijgen als we een video plaatsen. Wilt u meer van ons zien? Neem dan ook eens een kijkje op onze andere social media pagina's: Instagram: https://www.instagram.com/sgpnieuws Facebook: https://nl-nl.facebook.com/pg/SGPnieuws Twitter: https://twitter.com/SGPnieuws LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/sgpn... YouTube: https://www.youtube.com/sgpnieuws