NAOMI WOLF: PFIZER GEEFT MEER DOCUMENTEN VRIJ NA BEVEL RECHTER – FRAUDE!

• zondag 10 juli 2022
  •  Wolf laat zien hoe, tegen de overweldigende verwachtingen in, we nog steeds kunnen winnen.

door  | 8 jul 2022 |

Naomi Wolf heeft verschillende bestsellers op haar naam staan waaronder ‘The end of America’, zij is voormalig politiek adviseur van Bill Clinton, en werkt nu als directeur van techbedrijf Daily Clout. Een team van honderden wetenschappers, artsen en data-analysten onderzoekt de WOB-documenten die Pfizer op bevel van de rechter moet vrijgeven. Dit interview geeft weer nieuwe inzichten over het frauduleuze onderzoek van Pfizer, het bedrijf dat nu miljarden binnenhaalt ten koste van de gezondheid van miljoenen mensen wereldwijd.

THE BODIES OF OTHERS IS HET NIEUWSTE BOEK VAN NAOMI KLEIN

‘The Bodies of Others’ gaat over hoe we tot het schrijnende beschavingskruispunt kwamen waarop we ons bevinden – verwikkeld in een oorlog tegen enorme onpersoonlijke krachten met grenzeloze macht over onze levens en die de vrijheden bedreigen die we altijd als vanzelfsprekend hebben beschouwd.

In haar meest provocerende boek tot nu toe, laat Dr. Naomi Wolf zien hoe deze krachten – van Big Tech en Big Pharma tot de CCP en onze oligarchische elites – twee jaar van COVID-19 paniek op sinistere nieuwe manieren hebben aangegrepen, om niet alleen onze Republiek te ondermijnen, maar ook om de menselijke relaties fundamenteel te heroriënteren.

Hun doelwit is de mensheid zelf. Hun einddoel is om ervoor te zorgen dat onze wereld van voor maart 2020 voor altijd verdwenen is. Onherstelbaar. Om te worden vervangen door een wereld waarin alle menselijke inspanning – alle menselijke vreugde, alle menselijke gemeenschap, alle menselijke vooruitgang, alle menselijke cultuur, alle menselijke zang, alle menselijk drama, alle aanbidding, alle verrassing, alle flirt, alle viering – achter een digitale paywall zit. Een wereld waarin we allemaal de toestemming van de technologie moeten vragen om mens te zijn.

Maar wij, de mensen van de wereld, hebben niet gestemd voor het opgeven van onze oude systemen en het vernietigen van onze oude manieren zo absoluut dat ze nooit meer hersteld kunnen worden. En Wolf laat zien hoe, tegen de overweldigende verwachtingen in, we nog steeds kunnen winnen.

Naomi Klein of Naomi Wolf?!!!