Interview met Geert Wilders: “Immigratie verwoest Nederland op de lange termijn”

• zondag 3 juli 2022
  • Categorie: , , , , ,
  •  En dat zijn de mensen die Nederland regeren! Kunt u zich voorstellen hoe slecht Nederland tegenwoordig geregeerd wordt?

Interview met Geert Wilders: “Immigratie verwoest Nederland op de lange termijn”

(Door: Lionel Baland – Vertaling: E.J. Bron)

Geert Wilders is Nederlands parlementariër en voorzitter van de PVV (Partij voor de Vrijheid), de op twee na grootste politieke beweging van Nederland. Hij leeft al 18 jaar onder politiebescherming, omdat hij door “islamisten” wordt bedreigd.

Hoe denkt u over de toekomstige betrekkingen tussen België en Nederland? Is uw politieke partij, de PVV, voor de realisatie van een staat die het huidige Nederland en het Belgische Vlaanderen omvat?

We spreken dezelfde taal, we hebben dezelfde cultuur. Ik sluit niet uit dat dit op zekere dag zou kunnen gebeuren. Maar wat op dit moment het belangrijkste is, is dat we er aan moeten werken om te proberen onze soevereiniteit terug te winnen, die onze regeringen in de afgelopen decennia vrijwillig aan de Europese Unie hebben afgestaan. Op dit moment hebben we in belangrijke kwesties van de nationale soevereiniteit – of dit nu gaat over onze toekomstige rechten, de financiën, de begroting of de belangrijke kwestie van de immigratiepolitiek – niet meer de controle over onze eigen regels en wetten.

De Verklaring van Antwerpen – ondertekend door de politieke partijen die behoren tot de Europese partij Identiteit & Democratie (ID), waaronder ook het Rassemblement National – houdt zich met dit thema bezig. Veel mensen misbruiken het conflict tussen de Oekraïne en Rusland om meer invloed en macht voor de Europese Unie te winnen, bijvoorbeeld door de poging om een Europese defensie of andere dingen op te bouwen.

Verschillende patriottische partijen in Europa staan in hun desbetreffende landen op de tweede of derde plaats en samen bezitten we het potentieel om de gebeurtenissen te beïnvloeden.

In Nederland zijn verschillende patriottische politieke partijen op lokaal niveau – zoals Leefbaar Rotterdam, die de grootste partij in de Gemeenteraad van Rotterdam is – en op nationaal niveau – PVV, Forum voor Democratie (FvD), JA21 – in de verschillende vergaderingen vertegenwoordigd. Hoe kunt u daarmee omgaan?

In Nederland hebben we een serie wantoestanden, die tot een kloof tussen de politieke elite en het volk leiden, wat op veel gebieden te zien is. Op dit moment is bijvoorbeeld het lot van de boeren een hot item: de systeempolitici proberen de boeren te vernietigen door hen met een krankzinnige wetgeving te “doden”. Terwijl het inkomen van de burgers door de hoge inflatie afneemt en de inwoners op grond van de hoge energiekosten nauwelijks nog geld hebben, worden grote bedragen aan de immigratie of aan andere maatregelen uitgegeven in plaats van de bevolking te helpen. Deze kloof leidt ertoe dat mensen niet meer zeggen “Ik ben het eens met A of met B”, maar vragen of ze ondersteuning kunnen krijgen.

We hebben 20 partijen in Nederland, die in het parlement vertegenwoordigd zijn! Dat is het gevolg van een regering, die de mensen niet kunnen vertrouwen en die alles verkeerd doet, en wel op alle gebieden!

Vorig jaar hadden we parlementsverkiezingen – in maart 2021 – en sindsdien hebben de vier partijen van de regeringscoalitie in peilingen samen 31 zetels verloren, wat bijna overeenkomt met de helft die ze daadwerkelijk hebben – de Tweede Kamer in Nederland heeft 150 zetels.

Het politieke systeem wordt door onrust en instabiliteit getroffen en er bestaat een kloof tussen de leiding en de bevolking. De huidige regering is midden-links, de sociaal-liberalen zijn aan de macht en ontwikkelen een ideologie die niet in de zin van de mensen is. Die willen graag dat ze een arbeidsplaats en een woning hebben, veilige straten, hun kinderen naar school sturen, hun levensmiddelen en gasrekeningen kunnen betalen, … En dat hebben ze niet meer.

Ja, we hebben veel partijen en ik kan deze situatie niet veranderen. Ik kan alleen maar als leider van de grootste oppositiepartij tegen de regering vechten om te proberen de situatie te veranderen.

À propos veiligheid staat u nog steeds onder constante politiebescherming?

Ja, ik sta onder waanzinnige bescherming en ik ben heel blij dat deze bescherming er is. Ze is altijd en overal present. Ik woon al 18 jaar in een safehouse van de regering. Ik kan, ook nu nog, niet mijn brievenbus zelf legen. Zonder de aanwezigheid van de politie kan ik niets doen. Dit is de prijs ervoor dat ik me kan uitlaten tegen de politieke elites en me kritisch kan bezighouden met de immigratie of de de islam of Mohammed, die voor zoveel moslims een voorbeeld is. Als je je mening durft te uiten, kun je op veel problemen stuiten. Dat maakt het onaantrekkelijk om verzet te bieden en je ideeën te uiten, vooral als het er om gaat om over de negatieve kanten van immigratie en islamisering te spreken. We hebben geen problemen met de moslims, maar met de totalitaire islamitische ideologie, die heel gevaarlijk is. Er is maar één oplossing: we moeten over dit onderwerp blijven spreken en mogen nooit stoppen.

In Nederland bestaat een woningprobleem, omdat het land in verhouding tot het aantal inwoners klein is qua oppervlakte. Hebt u aanzetten van een oplossing?

Ja, natuurlijk hebben we oplossingen. Nederland is het enige land in Europa, waarin asielzoekers, als ze erkend worden, voorrang krijgen om een woning te krijgen. Als twee personen een huis zoeken, waarvan eentje het Nederlandse staatsburgerschap bezit, die graag een gezin wil stichten en een woning wil krijgen, en de ander een asielzoeker is, die een vaste verblijfsvergunning heeft gekregen, wordt de woning bij voorkeur aan de asielzoeker toegewezen. Dit wordt in meer dan 90% van de Nederlandse gemeenten zo gehandhaafd.

De immigratie stoppen zou een enorme hulp zijn. Natuurlijk moeten we ook woonruimte creëren. We zijn overbevolkt. We zijn een klein land. We hebben 17 miljoen inwoners. Daarom is de immigratie voor Nederland een slechte zaak. En we hebben geen immigratie die uit Australië of Canada komt, maar uit islamitische landen, waarvan de staatsburgers geen bijdrage aan onze samenleving leveren en een cultuur meebrengen die niet echt is wat wij wensen. Ja, huizen zijn een van de grootste problemen, maar de immigratie heeft tegenwoordig een grote invloed. Om mensen uit andere landen uitnodigen om naar je land te komen wanneer je je eigen bevolking niet kunt onderbrengen, is dom. Ik denk dat er 300.000 tot 400.000 woningen ontbreken om de behoefte van de inwoners te dekken, en intussen komen er steeds meer mensen binnen. Het resultaat is dat de mensen 10 tot 15 jaar op een woning moeten wachten. Het is net Moldavië! Het is ongelooflijk!

De Nederlandse CDA-minister Karien van Gennip heeft verklaard werkloze mensen uit de Franse voorsteden naar Nederland te willen halen om ze daar te laten werken.

Ja, ik heb in het parlement verklaard dat ze waarschijnlijk hoge onderscheidingen van de Franse regering zal krijgen, zoals de Nationale Orde van het Legioen van Eer, omdat ze alle Algerijnen en Marokkanen uit de Franse voorsteden naar Nederland zal halen. Dit idee is absoluut krankzinnig en is binnen een dag van tafel geveegd.

Iedereen, zelfs in de partijen van de regeringscoalitie, beschouwt dit idee als absoluut krankzinnig. Dit is een voorbeeld voor een ideologisch geïnspireerde persoon, die niet echt met de realiteit vertrouwd is. We hebben in Nederland zoveel problemen met onze eigen immigranten, die oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en onder de ontvangers van sociale uitkeringen. Wij hebben al deze problemen en een dame, een minister, zegt: “Laten we de mensen uit de voorsteden nemen! Dat is goed voor ze en voor hun ontwikkeling”. Ze bevindt zich compleet op een andere planeet, absoluut krankzinnig! En dat zijn de mensen die Nederland regeren! Kunt u zich voorstellen hoe slecht Nederland tegenwoordig geregeerd wordt?

We zouden deze mensen niet alleen niet uit Frankrijk moeten halen, maar de bewoners van onze eigen steden naar Frankrijk moeten sturen. Dat is een beter idee!

Bron:
    unser-mitteleuropa.com

Bron oorspronkelijk artikel:
    breizh-info.com
    Door: Lionel Baland

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)