Interimmanager instrueert ministers - WOB/WOO journaal

• zondag 17 juli 2022
  •  Jeroen en Willem bespreken de rol van Niels Obbink, die als interimmanager is aangesteld bij de algemene bestuursdienst consultgroep om de “crisis” te managen.

16-7-2022

In werkelijkheid wordt het beleid aangestuurd. De bronnen laten duidelijk “chain of command” zien, hij is de centrale figuur die alle maatregelen implementeert en zowel de ministers als ook de ministeries verteld wat zij moeten zeggen. Ondanks dat het OMT negatief is over de mondkapjes wordt het erdoorheen geduwd en laat het experiment zien dat het nooit is gegaan om het voorkomen van transmissie maar om een gedragsbeïnvloeding. Verder hebben zij het nog kort over de rol van McKinsey en consultancy firma’s in het algemeen en op welk niveau zij bijsturen om de datastroom en met name het testen onder controle te krijgen en te beïnvloeden.

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video’s? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast!

Registreren

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox?

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video’s? Klik hierboven dan op Abonneren!

Café Weltschmerz