WHO lijdt nederlaag nu landen zich massaal verzetten tegen globalistische plannen en weigeren hun soevereiniteit op te geven

• woensdag 1 juni 2022
  • Categorie: , ,
  • Spectaculair nieuws uit Genève wijst op een volledige en totale overwinning voor degenen die zich verzetten tegen de door de Europese Unie voorgestelde wijzigingen van de Internationale Gezondheidsregeling.

1-6-2022

Officiële afgevaardigden van rijke ontwikkelde landen als Australië, het Verenigd Koninkrijk, de Europese Unie en de Verenigde Staten spraken hun krachtige steun uit voor de wijzigingen en spoorden andere staten aan zich bij hen aan te sluiten en de soevereiniteit van hun land weg te geven, schrijft het Australische parlementslid Stephen Andrew.

Maar verschillende landen verzetten zich massaal tegen de plannen van de globalisten. “Geweldig nieuws!” kondigt Andrew aan. Op 25 mei, de Dag van Afrika, las Botswana een verklaring voor namens 47 Afrikaanse lidstaten. Het land zei dat het de “hervormingen”, waarover de Afrikanen zich grote zorgen maken, niet zal steunen.

Ook andere landen hadden bedenkingen bij de wijzigingen en spraken hun steun uit, waaronder Brazilië, Rusland, India, China, Zuid-Afrika, Iran en Maleisië. Brazilië zei dat het liever uit de WHO zou stappen dan zijn bevolking aan de nieuwe wijzigingen te onderwerpen.

Uiteindelijk werden de WHO en haar aanhangers uit de rijke landen gedwongen zich terug te trekken. “Maar zij hebben het nog niet opgegeven. Integendeel, zij hebben een nieuwe werkgroep gevormd om “technische aanbevelingen” te doen over de voorgestelde wijzigingen, die in 2024 opnieuw zullen worden ingediend op de 77e Algemene Vergadering van de WHO, samen met het pandemieverdrag,” zegt Andrew.

Hij merkt op dat in de VS de Republikeinen sterk terugslaan en wetsvoorstellen hebben ingediend die moeten voorkomen dat de WHO nog meer macht krijgt. Andrew benadrukt dat de burgers de druk op de ESG-agenda moeten blijven opvoeren. ESG staat voor “Environmental, Social, and Governance”. Globalisten passen deze ideologische niet-financiële factoren steeds meer toe om economische “risico’s en groeimogelijkheden” te identificeren.

Copyright © 2022 door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

GREAT RESET DOSSIER

VOLG FRONTNIEUWS OP TELEGRAM