"U bent glashard aan het LIEGEN!" - Thierry Baudet confronteert Sjoerdsma (D66) over Rusland

• woensdag 22 juni 2022
  •  Laten we in de Tweede Kamer alsjeblieft bij de feiten blijven en niet zomaar dingen bedenken die niet waar zijn.

22-6-2022

D66-oorlogshitser Sjoerd Sjoerdsma neemt klakkeloos alle anti-Russische oorlogspropaganda over en gaat af als een gieter wanneer Thierry Baudet hem daarop wijst. Laten we in de Tweede Kamer alsjeblieft bij de feiten blijven en niet zomaar dingen bedenken die niet waar zijn. ► NIEUWSBRIEF: https://www.fvd.nl/nu ► TELEGRAM: https://t.me/FVDNL ► FACEBOOK: https://facebook.com/forumvoordemocratie ► INSTAGRAM: https://www.instagram.com/fvdnl/ ► TWITTER: https://twitter.com/fvdemocratie ► TIKTOK: https://www.tiktok.com/@forumvdemocra... ► BITCHUTE: https://www.bitchute.com/channel/fvdnl ► GAB: https://gab.com/fvdnl ► WEBSITE: https://fvd.nl​​​​​​​​​​​ ☻ SUBSCRIBE NU: http://bit.ly/2tjUcZk​​​​​​

Forum voor Democratie

Liegen is tegenwoordig normaal in de Politiek, zeker de leden van VVD, CDA, D'66 en niet vergeten de farizeeërs van de Christen Unie.
    Hoe in hemelsnaam krijg je het als zogenaamd rechtgeaard Christen, zoals de leden van de CU voorstaan te zijn, voor elkaar om voor de nieuwe abortuswet te stemmen en daar nog trots op te zijn ook.
    Dergelijk gedrag bewijst dat de huidige coalitie, geholpen door PvdA, GL, Dierenpartij en Volt, alles maar dan ook alles in het werk zal stellen om de rit uit te zitten. Principes bestaan niet meert voor die discutabele lieden, aangevuld met die van PvdA, GL, Dierenpartij en VOLT.(gesponsord door George Soros) . .