Sigrid Kaag slaat door: 'Vrouwenhaat neemt steeds meer toe, het lijkt de Middeleeuwen wel!'

• zondag 19 juni 2022
  •  D66-leider Sigrid Kaag heeft zich vandaag bij het D66-congres weer eens totaal voor gek gezet.

Michael van der Galien 18-6-2022

De dame die op magische wijze een politieke carriere cadeau heeft gekregen van de NPO heeft namelijk gezegd dat... de vrouwenhaat in ons land razendsnel toeneemt. Sterker nog, het wordt allemaal zo erg, dat ze de situatie "bijna Middeleeuws" noemt.

De wat?

Er is, zegt Kaag, "een klimaat van agressie ontstaan jegens allen die werken voor de publieke zaak." Dat betekent: jegens mensen die zich macht en geld toeëigenen, ten koste van de gewone burger, en zich daarbij kleden in een mantel van nepmoraliteit om hun verheven positie te behouden.

Maar ze was nog niet klaar met haar geklaag. Oh nee. Want ze ging verder dat "de haat nog venijniger, nog intenser, [is] als het over vrouwen gaat." Oh ja, het is zó erg, "het neemt in mijn ogen bijna middeleeuwse vormen aan."

"Demonisering en ontmenselijking van de ander hebben gevolgen. Je hoeft geen helderziende te zijn om te vrezen voor de gevolgen. Voor mensen die opeens de daad bij het woord voegen. En dan is het te laat," waarschuwde Kaag vervolgens nog even.

Interessant. Want dat komt van de leider van de partij die FVD'ers en burgers die de euvele moed hebben het coronabeleid te bekritiseren - laat staan om géén vaccin te nemen. Dat zijn 'wappies.' En FVD'ers zijn steevast 'nazi's,' 'fascisten,' 'racisten,' 'homofoben' en 'vrouwenhaters' volgens D66. Let wel, dit is geen parafrase. Dit is wat D66'ers létterlijk gezegd hebben over FVD - en dan heb ik het ook over D66-Kámerleden en ministers (waaronder mevrouwtje Kaag zelve).

Goed nieuws! DDS heeft nu een eigen app voor iPhone en iPad, en voor Android-toestellen. Download de app gratis en voor niets in de AppStore of in Google Play voor Android, en blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws. Oh, en als je de app hebt gedownload, laat dan even een 5-sterren recensie achter alsjeblieft. Dat is enorm belangrijk!

Natuurlijk is dit sowieso volstrekt belachelijk. Vrouwen hebben in Nederland méér macht en respect dan mannen. Als er één gender is die in de verdrukking zit - decennialang al - dan is het de man. De Nederlandse vrouw wordt op handen gedragen, terwijl alles wat maar een beetje masculien is weggezet wordt als verwerpelijk en verrot.

Een oproep van de redactie: door de coronacrisis heeft DDS het, net als veel andere websites, ontzettend lastig. Wij willen alles gratis leesbaar houden voor iedereen, waardoor we voor onze inkomsten afhankelijk zijn van reclame. Maar bedrijven hebben financiële zorgen, en hebben dus niet veel te makken. Daar merken wij de gevolgen ook van. Vandaar onze oproep aan u, onze lezers: steun ons alsjeblieft! Via het betrouwbare Nederlandse BackMe-systeem kunt u maandelijks óf eenmalig doneren. Doe dat alstublieft, en help DDS in de lucht te blijven!

DDS

Ontkennen heeft geen zin meer: We worden geregeerd door totale idioten.

En volgens mij is zij zelf een kerel eng mens

Naar de gevangenis ermee neurenberg overtreders

Anoniem2, Kaag is getrouwd met Anis Al-Qaq, de rechter hand van Yasser Arafat en PLO terrorist. Vandaar ook dat er zoveel geld en wapens naar terroristen gaat.(met goedkeuring van de slaapkamer)