Schrikbarend hoge babysterfte in meerdere landen: ‘Dit zou het nieuws moeten halen

• woensdag 1 juni 2022
  •  Baby’s worden ziek omdat ze melk krijgen van gevaccineerde moeders.

Robin de Boer 1-6-2022

Luister naar dit artikel
    NineForNews.nl
    00:00 / 01:50

Het coronavaccin verstoort op verschillende manieren het voortplantingsproces, zei journalist Naomi Wolf in Bannon’s War Room. Baby’s worden ziek omdat ze melk krijgen van gevaccineerde moeders.

Daarnaast zijn de gegevens van meer dan 230 van de 270 zwangere vrouwen die deelnamen aan klinische onderzoeken van Pfizer verdwenen. De baby’s van 28 van de resterende 36 vrouwen zijn overleden. “28 van de 36 baby’s zijn overleden tijdens de klinische onderzoeken van Pfizer,” benadrukte Wolf.

Ze wees erop dat de Israëlische journalist Etana Hecht een artikel op Substack heeft geschreven over drie studies waaruit blijkt dat er in landen als Canada, Israël en Schotland sprake is van een schrikbarend hoge babysterfte.

Dit zou het nieuws moeten halen

In Schotland stierven twee keer zoveel baby’s, in Ontario in Canada stierven 86 baby’s terwijl dat er normaal gesproken vijf of zes zijn en de babysterfte bij gevaccineerde vrouwen in Israël is 34 procent hoger, aldus Wolf, die toevoegde dat het artikel in minder dan 24 uur 100.000 keer is bekeken.

“Dit zou het nieuws moeten halen. Dit is het belangrijkste nieuws dat er is,” benadrukte ze.

Zeer verontrustend

In Waterloo in de provincie Ontario zijn in zes maanden tijd 86 doodgeboortes gemeld, terwijl dat er normaal gesproken vijf tot zes per jaar zijn. “Dat is hoogst ongebruikelijk,” zei arts Daniel Nagase.

Vorige maand werd bekend dat in Schotland een onderzoek is gestart na een sterftegolf onder pasgeboren baby’s. Het is de tweede sterftegolf in een half jaar tijd. Sarah Stock van de Universiteit van Edinburgh zei dat de cijfers ‘zeer verontrustend’ zijn.

Nederland heeft voor alles statistieken, maar op het gebied van baby sterfte is het laatst bekende jaar 2020, tenminste via internet.
    Hugo en Kuipers zullen wel wat te verbergen hebben.