Jeroen en Willem nemen de week door

• Viruswaarheid Weekjournaal

Jeroen en Willem nemen de week door

• Café Weltschmerz 3-6-2022

• Deze week spreken Jeroen en Willem onder andere over de onthulling over “Pegasus”, een softwareprogramma waarmee iedereen in Nederland afgeluisterd wordt. In het internationale nieuws komt de schandelijke nederlaag van de WHO aan bod, gekkigheid rond de Oekraïne en censuur en propaganda. Zij laten aan de hand van een aantal websites zien dat er anti-gedateerd wordt en op deze manier geschied- en bewijsvervalsing plaatsvindt. In het onderdeel juridisch nieuws nemen zij een aantal opmerkelijke rechtszaken in de VS door: de rechtszaak van Jort Kelder, van de KLM tegen vaccinatieplicht bij nieuw personeel die is gewonnen en ook de aanstaande rechtszaak van 20 juni tegen Willem Engel. In het medische gedeelte verklaren zij de reden van de apenpokken – namelijk om angst en teststructuur overeind te houden. Ook bespreken zij het falen van de prikken. Tot slot nodigen zij iedereen uit voor de demonstatie in Leeuwarden op zondag 5 juni.

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video’s? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast!

Café Weltschmerz