Duitsland: Document onthult 2,5 miljoen patiënten met vaccinatie-bijwerkingen

• maandag 27 juni 2022
  • .....bijna 2,5 miljoen mensen hebben een arts bezocht na een COVID-vaccinatie.

27-6-2022

Toen de gezondheidscommissie van de Bondsdag op 21 maart bijeenkwam, kon het hoofd van de nationale vereniging van artsen voor de wettelijke ziekteverzekering, Andreas Gassen, geen antwoord geven op de vraag naar het aantal bijwerkingen. Er gingen bijna drie maanden voorbij voordat het antwoord beschikbaar was. Het resultaat is allesbehalve plezierig, meldt Epoch Times.

Een document met een explosieve inhoud zal waarschijnlijk de hele vaccinatiecampagne van de federale regering in de nabije toekomst doen wankelen. In de gezondheidscommissie van de Bondsdag van 21 maart had AfD-parlementslid Martin Sichert de directeur van de nationale vereniging van artsen van de wettelijke ziekteverzekering (KBV), Andreas Gassen, gevraagd naar het aantal patiënten dat een medische behandeling had gezocht wegens klachten na een COVID-vaccinatie. Het hoofd van het KBV moest aanvankelijk passen en beloofde later de cijfers over de neveneffecten van de vaccinatie te zullen verstrekken. Nu heeft de Epoch Times een drie pagina’s tellend document dat nauwelijks overtroffen kan worden in explosiviteit. Het document bewijst dat de ontslagen BKK ProVita-baas gelijk had met zijn prognoses: bijna 2,5 miljoen mensen hebben een arts bezocht na een COVID-vaccinatie. En dit zijn nog maar de cijfers tot eind 2021.

Uit het document blijkt dat in 2021 in totaal 2.487.526 patiënten werden behandeld met bijwerkingen van vaccinatie – heel anders dan het veiligheidsrapport van het Paul Ehrlich Instituut. Daar zijn per 31 december slechts 244.576 “vermoedelijke gevallen van een bijwerking” na een COVID-vaccinatie geregistreerd.

{…}

AfD eist opheldering

Voor het AfD-parlementslid Martin Sichert, die in zijn vraag aan de gezondheidscommissie de openbaarmaking van deze cijfers had geëist, is het KBV-document eveneens een schandaal. Eigenlijk verwachtte hij niet meer dat Gassen de cijfers zou geven, vertelde Sichert aan Epoch Times. Er zijn immers bijna drie maanden verstreken sinds de vergadering van het comité. Maar dat is dan ook het enige aangename aan het document.

“Als toch bijna 2,5 miljoen mensen een arts raadplegen na een COVID-vaccinatie, moet dit openbaar worden gemaakt”, eist Sichert. “Deze nieuwe gegevenssituatie moet gevolgen hebben.” Artsen zouden hierover moeten worden geïnformeerd en volgens het parlementslid zouden gevaccineerden ook moeten worden verteld hoe groot de kans is dat een bijwerking te verwachten is. “Tot nu toe hebben ze alleen te horen gekregen dat vaccinatie veilig is. Nu weten we dat ze hun toestemming hebben gegeven onder volledig valse voorwendselen.”

“Natuurlijk moet de federale overheid ook opdraaien voor alle schade die gepaard gaat met vaccinatie. Als ik 2,5 miljoen behandelde bijwerkingen heb op ongeveer 60 miljoen gevaccineerden, dan is de bewering dat vaccinatie veilig is, beslist onjuist. Omdat ongeveer één op de 24 zulke ernstige bijwerkingen had dat ze naar de dokter gingen. Dat is zorgwekkend,” zegt Sichert. In dit verband wil zijn parlementaire fractie de kwestie opnieuw voorleggen aan de Bundestag. Het is onaanvaardbaar dat COVID-vaccinaties onder deze omstandigheden nog steeds worden gepromoot.

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Meld je aan voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief, 10.000 gingen je al voor: