Baudet voorspelde in 2016 al de chaos in Oekraïne – en EU- en NAVO-lidmaatschap

• donderdag 9 juni 2022
  • Het was niet zo moeilijk te voorspellen want het was al lang aangekondigd. Alleen ontkenden politici en beleidsmakers dat tegenover het publiek.

6-6-2022

In 2016 zat Thierry Baudet aan tafel met twee gewillige loopjongens van de macht, Han ten Broeke en Kees Verhoeven.

‘Hij, Thierry Baudet, denkt dat de achterliggende motivatie een lidmaatschap van de EU en de NAVO is en dat dat ons in een heel naar conflict met de Russen gaat brengen’, vatte de presentator samen.

Han ten Broeke ontkent dat in alle toonaarden. Vreemd, want een associatieverdrag was altijd een voorportaal voor toetreding tot de EU.

Of het destijds onwetendheid of misleiding was van Ten Broeke zullen we wel nooit weten tenzij we zijn schedel zouden kunnen lichten, maar om dat vandaag de dag nog vol te houden …

Tsja, wat maakt dat je, dommer, fouter, eigenwijzer? Ik weet het niet, ik ken de beweegredenen van Ten Broeke niet om te persisteren in dergelijke baarlijke nonsens.

Natuurlijk was EU lidmaatschap het doel. En natuurlijk zetten ze dat niet in het verdrag, omdat dan nog meer mensen er tegen zijn. Daar vinden ze later wel een geitenpaadje of gelegenheid voor, zo gaan die dingen.

Brzezinski’s Grand Chessboard is al uit 1997 en dat streven om Rusland te isoleren en uiteindelijk op te delen is altijd leidend gebleven in de Amerikaanse buitenlandse politiek. Brezinski is ook de man die de Afghanistan oorlog veroorzaakt heeft met het doel de Sovjet-Unie in te laten storten. In 2019 kwam de Rand Corporation nog met het rapport “Overextending and Unbalancing Russia”, daar staat in beschreven hoe Rusland de periferie in te lokken, Kazachstan en Oekraïne oa., om het te vernietigen. Dat is precies wat we nu zien gebeuren en al decennia Amerikaans beleid. Daar is niks geheims aan, iedereen die beweert enig verstand van buitenlandse zaken of geo-politiek te hebben zou dat moeten weten.

Maar Han ten Broeke weet dat kennelijk niet, of houdt zich van de domme.

Kijk, Reuters zei nota bene in 2008 dat het doel NAVO-lidmaatschap was voor Georgië en Oekraïne. De EU is ook al jaren bezig een associatieverdrag met Kazachstan te bewerkstelligen (kijk voor de grap even waar Kazachstan ligt als je dat niet weet). En was daar ‘toevallig‘ onlangs niet ook een kleurenrevolutie georganiseerd?

Dat was acht jaar voor het referendum over het associatieverdrag.

Aan NAVO-lidmaatschap in Europa gaat EU-lidmaatschap vooraf. Dat komt omdat de EU een CIA project is.

Jullie kennen allemaal die kaartjes van de NAVO-uitbreiding en de EU-uitbreiding, haal ze voor de geest of zoek ze anders op en je zult zien dat op EU-lidmaatschap NAVO-lidmaatschap volgt.

Dus ja, EU-lidmaatschap en NAVO-lidmaatschap was het doel, net als de huidige ellende met Rusland. Dat was op zijn laatst in 2008 al bekend.

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Meld je aan voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief, 10.000 gingen je al voor: