Arno Wellens over stikstof, onteigening, verarming en wanbeleid ECB - Holland Gold Interviews #14

• zaterdag 18 juni 2022
  • Categorie: , , ,
  •   In deze aflevering is financieel journalist Arno Wellens voor de tweede keer te gast.

16-6-2022

Arno staat bekend om zijn uitgebreide kennis over de economie, het stikstof dossier en de Europese Unie. In deze video hebben we het over de financiële instabiliteit van het huidige systeem. U krijgt antwoord op de vragen "hoe zijn we hier terechtgekomen?" en "wat kunnen we verwachten de aankomende maanden?". Ook bespreken we de Green New Deal, de gevolgen van de stikstofcrisis en de toekomst van de boeren. Tot slot bespreken we de mogelijke nieuwe euro crisis als gevolg van het (wan)beleid van de ECB.

Overweegt u om goud en zilver aan te kopen? Dat kan via de volgende website: https://bit.ly/3Ca8HQ0 Twitter: @ArnoWellens: https://twitter.com/ArnoWellens @Hollandgold: https://twitter.com/hollandgold @paulbuitink: https://twitter.com/paulbuitink @jorisbeemsterb: https://twitter.com/JorisBeemsterb1 Klik hier voor de eerste aflevering met Arno Wellens: https://youtu.be/OzNILa3B124 Timestamps 00:00 Introductie 02:42 Financiële instabiliteit 06:44 The Green Deal 14:18 Stikstof dossier 35:44 Eurocrisis en beleid ECB 54:50 Migratiebeleid en onteigening 1:09:01 Digitale identiteit, toekomst en Q&A 1:24:16 Outro Let op: wij van Holland Gold vinden het belangrijk dat iedereen vrijuit kan spreken. Holland Gold wilt u er graag op attenderen dat de uitspraken die worden gedaan door de geïnterviewde niet persé betekenen dat Holland Gold hier ook altijd achter staat. Alle uitspraken zijn gedaan op persoonlijke titel door de geïnterviewde en dragen zo bij tot een breed, kleurrijk en voor de kijker interessant en dynamisch beeld van de onderwerpen, die in onze video’s te sprake komen. Zo willen en kunnen wij u een transparante bijdrage en een zo volledig mogelijk inzicht geven in de economische markten en marktontwikkelingen. Al onze video’s zijn er enkel op gericht u te informeren. De informatie en data die we presenteren kunnen verouderd zijn bij het bekijken van onze video’s. Onze video’s zijn geen financieel advies. U alleen kunt bepalen hoe het beste uw vermogen kunt beleggen. U draagt zelf de risico’s van uw keuzes. Klik hier voor meer informatie over goud en zilver: https://www.hollandgold.nl

Holland Gold