Afschuw in Kamer om D66'er: 'Dit is een nazi-vergelijking!'

• zaterdag 4 juni 2022
  •  Tweede Kamer.....

1 juni 2022

Tweede Kamerlid Martin Bosma vroeg dinsdag een debat aan over het optreden van de minister rond de uitspraken bij de publieke omroep Ongehoord Nederland. Hij kan daarin niet op steun rekenen van D66-Kamerlid Sjoerd Sjoerdsma.

Abonneer je hier gratis: http://bit.ly/AbonneerTelegraaf Bij De Telegraaf vind je het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Je krijgt alles te weten op het gebied van entertainment, misdaad, geld, verkeer en royalty. Ook delen wij de meest opmerkelijke video's die je niet gemist moet hebben. Wil je meer (exclusieve) video's? Meld je dan hier aan voor onze video-nieuwsbrief: https://telegraaf.nl/videoupdate Bekijk voor al het laatste sportnieuws het kanaal van Telesport: https://www.youtube.com/channel/UCURS... Meer van De Telegraaf? Volg ons op: Website: https://www.telegraaf.nl/ Facebook: https://www.facebook.com/telegraaf/ Instagram: https://www.instagram.com/telegraaf.nl/ Twitter: https://twitter.com/telegraaf