blckbx today: Great Reset krijgt vorm bij WEF-meeting | OMT beïnvloedbaar | Desinformatie van KRO-NCRV Pointer?

• woensdag 25 mei 2022
  •  Great Reset krijgt vorm bij WEF-meeting | OMT beïnvloedbaar | Desinformatie van KRO-NCRV Pointer?

25-5-2022

Zie hier

De World Economic Forum Annual Meeting vindt deze week plaats in Davos. Wij geven een overzicht van de meest spraakmakende statements die al zijn gemaakt. De Great Reset lijkt zich daadwerkelijk aan te kondigen. Het ministerie van VWS is in de eerste maanden van de coronacrisis van grote invloed geweest op de adviezen van het OMT. Dit blijkt uit vrijgekomen WOB-documenten. Gisteravond was hier een Tweede Kamerdebat over en we bespreken dit met politiek verslaggever Bert Brandsma. Dat en meer, bij blckbx today.

Woensdag 25 mei 2022

In de uitzending van vanavond onder andere:

• De World Economic Forum Annual Meeting vindt deze week plaats in Davos. Wij geven een overzicht van de meest spraakmakende statements die al zijn gemaakt. De Great Reset lijkt zich daadwerkelijk aan te kondigen.
    • Een reportage over het kort geding tussen de stichting Clintel en het KRO-NCRV-programma Pointer. Het TV-programma beschuldigt de stichting van funding door de olie-industrie en het geven van een valse voorstelling van zaken. Clintel zelf beschouwt dit als een lastercampagne.
    • Het ministerie van VWS is in de eerste maanden van de coronacrisis van grote invloed geweest op de adviezen van het OMT. Dit blijkt uit vrijgekomen WOB-documenten. Gisteravond was hier een Tweede Kamerdebat over en we bespreken dit met politiek verslaggever Bert Brandsma.
    • Aan de desk staan hoogleraar Strategisch Leiderschap Bob de Wit, politiek verslaggever Bert Brandsma en programmamaker Flavio Pasquino.
    • Presentatie: Sanae Orchi

Redactie blckbx