Alle wielen staan stil als de EU dat zo wil: olie-embargo gepland!

• woensdag 4 mei 2022
  •  ....de idioten die nog gaan werken!

Alle wielen staan stil als de EU dat zo wil: olie-embargo gepland!

(Vertaling: E.J. Bron)

Klimaatfascisten dronken van vreugde: alleen, omdat er in een niet-EU-land op dit moment oorlog is, moeten nu miljoenen automobilisten in Europa aangepakt worden: de Europese Commissie is het blijkbaar eens geworden over een nieuw pakket met Ruslandsancties. Dit voorziet volgens met elkaar overeenkomende mediaberichten ook in een olie-embargo. Ondernemingen uit de EU dienen dientengevolge geen Russische olie meer te mogen importeren.

Volgens de berichten dient er een overgangsfase te komen. Pas na zes maanden dient er een importverbod op ruwe olie te komen, na acht maanden ook op olieproducten. Kennelijk komen er uitzonderingsregels voor Hongarije en Slowakije, die nog bijzonder afhankelijk zijn van Russische olieleveringen.

Daar dienen de importen nog tot eind 2023 mogelijk te zijn. Vertegenwoordigers van de EU-lidstaten zullen zich vandaag voor het eerst met de nieuwe sancties bezighouden. Het nieuwe sanctiepakket moet unaniem worden aangenomen.

En uit Brussel klinkt de strijdkreet: Dood aan de Europese economie, weg met de automobilisten, geen genade met de industrie en de idioten die nog gaan werken!

Bron:
    journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)

Je kunt toch geen zinnige beslissingen meer verwachten van mensen die met het mRNA gif zijn ingespoten!

Anoniem, u denkt toch niet dat er 1 verstandige hoge bestuurder zich heeft laten inspuiten met die rotzooi? Hetzelfde geldt voor artsen en andere personen die belangen hebben bij de farmacie, die weten dat het vergif is. Mark en Hugo en nog meer van dat bestuurlijke ongeregeld hebben zich door "weldoener" Bill Gates gewoon voor heel veel geld laten omkopen. Als je de 6 verschillende foto's(zie internet) moet geloven dan heeft Hugo zich minstens 6x laten inspuiten, je moet wel erg naïef zijn om dat te geloven.