‘Kabinet heeft gebrek aan regie en loopt vast in bestuurlijke blubber’

• zaterdag 2 april 2022
  • Categorie:
  • Deze keer over de toespraak van Zelenski in de Tweede Kamer en het debat dat daarop volgde.

2-4-2022

Wekelijks geeft Paul Jansen, hoofdredacteur van De Telegraaf, zijn commentaar op een actuele kwestie uit het nieuws. Deze keer over de toespraak van Zelenski in de Tweede Kamer en het debat dat daarop volgde. Abonneer je hier gratis: http://bit.ly/AbonneerTelegraaf Wil je meer (exclusieve) video's? Meld je dan hier aan voor onze video-nieuwsbrief: https://telegraaf.nl/videoupdate Meer van De Telegraaf? Volg ons op: Website: https://www.telegraaf.nl/ Facebook: https://www.facebook.com/telegraaf/ Instagram: https://www.instagram.com/telegraaf.nl/ Twitter: https://twitter.com/telegraaf

Stop met alle sancties, de enigen die er mee gestraft worden zijn de Nederlanders zelf, Rusland haalt er de schouders over op en verkoopt zijn grondstoffen elders. In Nederland een inflatie van ongeveer 12% en in Zwitserland ongeveer 2%. Hoe kan dat nou? De oorzaak is de EU en de welwillendheid van de bestuurders in de EU landen.