Hoe meer je vaccineert, hoe zwakker je immuunsysteem wordt

• donderdag 14 april 2022
  •  Onafhankelijke gegevens uit het VK en Nieuw-Zeeland tonen hetzelfde aan: hoe meer je vaccineert, hoe groter de kans op besmetting. Het had andersom moeten zijn, nietwaar?

14-4-2022

Het wordt niet krankzinniger dan dit: hoe meer je vaccineert, hoe groter je kans om COVID te krijgen. Vaccineer 3 keer en je kans op het krijgen van COVID is 3 keer zo groot als een ongevaccineerde persoon, meldt Steve Kirsch.

Uit overheidsgegevens uit Australië, Nieuw-Zeeland en het Verenigd Koninkrijk blijkt dat hoe meer je vaccineert, hoe groter de kans is dat je besmet raakt:

1. De Covid-19 zwendel & Vaccins (zie paragraaf “Volledig gevaccineerden tweemaal zo vaak besmet als niet-gevaccineerden” voor de Britse gegevens)
    2. Gegevens van het NZ Ministerie van Volksgezondheid tonen aan dat drievoudig gevaccineerden nu kwetsbaarder zijn voor Covid-infectie en ziekenhuisopname dan de niet-gevaccineerden
    3. Recordbrekende golf van Covid-19 in heel Australië met 1700% meer sterfgevallen dan bij het begin van de pandemie; en de volledig gevaccineerden zijn verantwoordelijk voor 4 op de 5 van hen
    4. COVID-19 surveillancerapporten van de Britse regering: Zoek naar tabel 13 of 14 met de titel: “Niet-aangepaste percentages van COVID-19-infectie, ziekenhuisopname en overlijden in gevaccineerde en niet-gevaccineerde populaties”. Voor week 4 en verder, kijk naar de eerste twee kolommen. U zult zien dat de cijfers in de loop van de tijd steeds slechter en slechter worden. Er is geen andere verklaring voor dit effect dan dat het vaccin mensen in de loop van de tijd steeds vatbaarder maakt voor infecties, waarschijnlijk door het vernietigen van onze natuurlijke immuniteit. Hier is de meest recente tabel (van week 13):

Dus het vaccin werkt precies het tegenovergestelde van wat het zou moeten doen. Het helpt je om het virus te krijgen!!!

In elke rationele wereld, zouden we onmiddellijk stoppen met vaccineren.

Maar, hé, dit is geen rationele wereld.

In plaats van de vaccins te stoppen, verbergt de Britse regering de data

Ik ben serieus. Dit kun je niet verzinnen. Kijk hier eens naar:

The British are now officially hiding Covid vaccine data

Samenvatting

Wanneer uit de cijfers blijkt dat het vaccin niet werkt en mensen schaadt, lossen ze dat op door te stoppen met het verzamelen en vrijgeven van de gegevens.

Dit is hoe de wetenschap nu werkt. Het gaat om geloof in autoriteit, niet om transparantie van gegevens en bewijzen. Dat laatste is “oude school” denken.

Uw regering wil dat u weet dat u er altijd op kunt vertrouwen dat zij doen wat goed voor de mensen is en dat u geen vragen moet stellen, maar gewoon blindelings moet volgen wat u gezegd wordt te doen.

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Meld je aan voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief, 10.000 gingen je al voor: