Duitsland: Nauwelijks zijn de mondkapjes verdwenen of ook de corona-cijfers dalen

• zaterdag 16 april 2022
  •   Misschien echter stort dan ook eindelijk het corona-regime in elkaar. Vanwege de gezondheid zou het wenselijk zijn.

Duitsland: Nauwelijks zijn de mondkapjes verdwenen of ook de corona-cijfers dalen

(Vertaling: E.J. Bron)

De coronazi´s hebben nog heel veel te doen om in de herfst de incidenties weer omhoog te draaien. Dat zou natuurlijk het eenvoudigst gaan door zo snel mogelijk weer de mondkapjesplicht in te voeren om daarna nog een keer te proberen de vaccinatieplicht erdoor te drukken. Want met deze maatregelen raakt men het virus gegarandeerd niet kwijt, want daarmee wordt het immuunsysteem immers verzwakt, dat zo goed als bij de kleinste virusaanval in elkaar stort.

De “Bild-Zeitung” heeft nu vastgesteld dat er na het wegvallen van de mondkapjesplicht zelfs minder besmettingen en ziekenhuisopnames zijn. Ook de nieuwste cijfers van de IC´s (er worden nog maar 1758 bedden door zogenaamde corona-patiënten bezet) tonen aan dat het virusseizoen net als elk jaar omstreeks deze tijd voorbij is, hoewel “experts” met een afgrijselijk aantal van 2000 incidenties met de Pasen hadden gedreigd.

Weliswaar dragen veel mondkapjesschapen tijdens het inkopen doen de nutteloze lap, maar gewoon op vrijwillige basis. Waarom dus niet meteen vanaf het begin zo.

Ook bij de begrafenisondernemingen is de rust teruggekeerd, hoewel er zogenaamd nog veel te weinig burgers geboosterd zijn.

Er is dus een enorme krachtsinspanning nodig om in de herfst het thema weer op het parket te gooien ten gunste van de farmaceutische industrie. Misschien echter stort dan ook eindelijk het corona-regime in elkaar. Vanwege de gezondheid zou het wenselijk zijn.

Bron:
    journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)