Toxic: Psychopathie en destructieve relaties (deel 1) – Kiki Scheepens en Jan Storms

• zondag 6 maart 2022
  • Categorie:
  • Kiki gaat in gesprek met Jan Storms, M.A., die het meest bekend is door zijn boek Destructieve relaties op de schop – psychopathie herkennen en hanteren  waarvan meer dan 30.000 exemplaren verkocht zijn.

5-3-2022

Kiki gaat in gesprek met Jan Storms, M.A., die het meest bekend is door zijn boek Destructieve relaties op de schop – psychopathie herkennen en hanteren (1e ed. 2010; 2e ed. 2014) waarvan meer dan 30.000 exemplaren verkocht zijn. Hij geeft lezingen, cursussen en trainingen en verzorgt intervisie en advies voor beroepsmensen in de (geestelijke) gezondheidszorg, voor juristen en mediators en voor mensen werkzaam in de jeugdbeschermingsketen.

Wat is psychopathie? Wat zijn de kenmerken van een psychopaat? Hoe moeilijk is het om los te komen van een psychopaat? Wat doet psychopathie met kinderen? En kunnen hulpverleners de complexe problematiek van psychopathie herkennen?

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video’s? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast!

Café Weltschmerz