Omtzigt laat debat stilleggen omdat regering wetten al laat uitvoeren die nog niet behandeld zijn.

• woensdag 23 maart 2022
  • De regelingen worden al in de praktijk uitgevoerd door sommige gemeenten, terwijl het nog niet in de kamer behandeld is en de criteria nog niet vaststaan.

22-3-2022

De regelingen worden al in de praktijk uitgevoerd door sommige gemeenten, terwijl het nog niet in de kamer behandeld is en de criteria nog niet vaststaan. Dat is een probleem waar Omtzigt mee worstelt. - Hoe zit het met ZZPers met sterk wisselende inkomsten? - Met welk jaar wordt vergeleken? - Hoe om te gaan met mensen die net gescheiden zijn? - wat voor mensen die net 2 Euro te veel verdiend hebben? Dit zijn allemaal zaken waar de regering nog geen antwoord op heeft, maar ondertussen krijgen sommige mensen al wel 800 Euro compensatie voor de energierekening. De Minister geeft wat ontwijkende antwoorden en schuift af naar een later debat met Carola Schouten. Dan pikt Omtzigt het niet meer en vraagt de voorzitter om het debat stil te laten leggen omdat we zo niet verder kunnen. Uit: Debat over de ontwikkeling van de koopkracht en de stijgende energieprijzen, van 23 maart 2022

Wat een ongelooflijk stelletje domme amateurs in dit Kabinet.

Maar stel je nou eens voor: we hebben geen Omtzigt.......

Deze man haalt alle drek naar boven. Ik begrijp het wel dat de boven ons gestelden hem een functie ELDERS wilden aanbieden.

We hebben een domocratie!

We hebben gister de 1e aflevering gezien over Fortuyn. Zo gaat het.